با حضور رییس‌جمهور؛

از خادمان و فعالان برگزیده و ممتاز قرآنی تجلیل شد

رییس‌جمهور عصر امروز(جمعه) در آیین گشایش بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و نوزدهمین مراسم تکریم خادمان قرآن کریم از استاد سیدحسین موسوی قهار به عنوان پیشکسوت دعا و مناجات در کشور و نوزده نفر از خادمان و فعالان برگزیده و ممتاز قرآنی در حوزه‌های آموزش، پژوهش، تبیلغ، ترویج، مدیریت و حفظ قرآن تجلیل کرد.
کد خبر: ۵۷۶۷۱۱
از خادمان و فعالان برگزیده و ممتاز قرآنی تجلیل شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،علی سیاق گرجی، علی‌اکبر حنیفی، محمد بنیادی، محمدصادق صالحی و محمدهادی شفیق در حوزه آموزش، محمدعلی آذرشب، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا صفوی و سیدعلی‌اکبر ربیع‌‌نتاج در حوزه پژوهش، حجت‌الاسلام سلیمانی، سعید طوسی، مجید یراق‌بافان، جهانبخش فرجی، رضا محمدپور و خانم علاسوند در حوزه تبلیغ و ترویج، ولی‌الله یاراحمدی، سیدمرتضی نیکزاد حسینی و رقیه هراتی در حوزه مدیریت و امیر آقایی، غصون مسلمی در حوزه حفظ قرآن کریم برگزیدگان، خادمان و فعالانی بودند که از سوی رییس‌جمهور مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین از سوی خادمان و فعالان برگزیده قرآنی به پاس پشتیبانی‌ها و حمایت‌های دکتر احمدی‌نژاد از فعالیت‌های قرآنی در کشور از وی تجلیل شد.

همچنین موسوی قهار، گزیده‌ای از آثار خود را به رییس‌جمهور اهداء کرد.

 بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن سبک زندگی اسلامی» عصر امروز (جمعه) با حضور دکتر محمود احمدی نژاد در مصلای امام خمینی(ره) تهران آغاز به کار کرد.

بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به مدت یک ماه با بیش از 40 بخش در موضوعاتی همچون آموزش، پژوهش، دانش های قرآن بنیان، بیداری اسلامی، سبک زندگی و نمایش آثار قرآنی بیش از 50 کشور جهان، همه روزه از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 24 و روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 24 پذیرای عموم مخاطبان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها