اگر مرد از طرف شما احساس قدرت دریافت کند چیزی که از او دریافت می‌کنید صمیمیت است. او با این احساس در آسمان اوج می‌گیرد و شما را نیز همراه خود می‌برد. او از این که توانا باشد یا احساس توانایی کند، لذت می‌برد.
کد خبر: ۵۷۶۵۷۸
او به دنبال کسی است که به قدرت‌هایش ایمان داشته باشد و حتی ضعف‌هایش را در جهت تقویت توانایی‌هایش مثبت جلوه دهد. پس مراقب باشید و بدانید که‌:

اگر درآمد مستقلی دارید هرگز درآمد و پولتان را به رخ همسرتان نکشید. حتی اگر درآمد بیشتری دارید هرگز به روی خودتان هم نیاورید. بگذارید همسرتان احساس کند که همه چیز در دست اوست و امور مالی خانواده به دست قدرتمند همسرتان اداره می‌شود.

او را با کسی مقایسه نکنید اگر واقعا به بهبود اوضاع مالی فکر می‌کنید او را برای تلاش بیشتر تشویق کنید. انتقاد دشمن صمیمیت است‌.

هیچ‌وقت همسر خود را بی‌عرضه نخوانید زیرا با این کار صمیمیت و عشق متقابل مرد را از بین می‌برید.

شوهر خود را حلال مشکلات بدانید. مشکل را به او بگویید و از او بخواهید آن را حل کند و تایید کنید که تنها او قادر به حل این مساله است‌.

به مردان اندرز ندهید و نصیحت نکنید. مردها دوست دارند که مشکلاتشان را به تنهایی حل کنند و اگر به شما چیزی نمی‌گویند یعنی به تنهایی قادرند موضوع را حل و فصل کنند و در صورت لزوم با شما در میان می‌گذارند. با نصیحت نکردن‌، زندگی خود را عاشقانه کنید و سعی نکنید جای مادر او را بگیرید.

سکوت مردان را نشکنید. این اشتباه خانم‌هاست که وقتی مرد ساکت است‌، مدام به سمت آنها می‌روند و با آنها حرف می‌زنند. اگر او ساکت است به سکوت نیازمند است و احترام به این سکوت یعنی صمیمیت بیشتر. سکوت طولانی در زنان ممکن است به معنی آزرده خاطر بودن باشد، اما در مورد مردها این طور نیست‌. بنابراین بهتر است بروید و برای خود سرگرمی دیگری پیدا کنید بزودی خواهید دید که او  به کاری که دارید می‌کنید کنجکاو شده و سراغتان می‌آید.

 

به مردان فضا بدهید. گاهی شوهر خود را رها کنید تا با خود خلوت کند. با دوستانش به ورزش برود و به خانواده خود تنها سر بزند! مدام دنبال او نباشید فضای رها شدن‌، این چیزی است که آنها گاهی به آن نیاز دارند. اگر به آنها این فضا را هدیه کنید، آنها نیز به شما عشق می‌ورزند.

مرد دوست دارد که از او قدردانی شود.  تشکر به مرد قدرت پرواز می‌دهد. از هر کار کوچکی که برای شما انجام می‌دهد تشکر و قدردانی کنید تا او نیز بی‌حساب به شما عشق بورزد.

مرد باید تأیید شود. توانایی‌های همسرتان را تأیید و مدام تأکید کنید او صاحب بهترین توانایی‌ها و شایسته‌ترین شوهر است و تأیید مردها یعنی فوران صمیمیت‌.

>> جام جم/ چاردیواری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مژده
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
۰
۰
امیدوارم جواب بده حتماً انجام میدم

نیازمندی ها