گفت و گو با عباس غزالی درباره نخستین تجربه سینمایی:

هیچ کس از سیمرغ بدش نمی‌آید

امیدوارم سریال «مادرانه» بتواند خاطرات خوب سریال «وضعیت سفید» را تکرار کند و ما بتوانیم لحظاتی خوبی را برای مردم در ایام ماه رمضان رقم بزنیم.
کد خبر: ۵۷۵۸۸۲
عباس غزالی در جستجوی خاطره خوب «وضعیت سفید»

عباس غزالی در گفت‌وگو با برنا گفت: این روزها مشغول بازی در سریال «مادرانه» به کارگردانی جواد افشار هستم وقتی پیشنهاد بازی در این سریال به من شد بعد از خواندن متن جذب قصه آن شدم چرا که بر این باورم قصه یکی از مهم‌ترین ارکان‌های جذب مخاطب به شمار می‌رود و اگر اثری از سوژه و قصه خوبی برخوردار باشد می‌تواند مخاطبان را با خود همراه کند.

وی اضافه کرد: یکی از بزرگ‌ترین مشکلی که فیلم و سریال‌های ما با آن مواجه است ضعف فیلمنامه هست چرا که اکثر آثار ما به نوعی شبیه به یکدیگر شده‌اند اما سعید نعمت‌الله جزو معدود نویسنده‌های به شمار می‌رود که از ذهن خلاقی برخوردار است و این امکان را در اختیار بازیگر قرار می‌دهد تا توانایی‌هایش را به واسطه کاراکترهایی که خلق کرده است به ملصه ظهور در آورد.

غزالی ادامه داد: در این سریال نقش فردی به نام فرزاد را بازی می‌کنم کاراکتری که تک بعدی نیست و شما می‌توانید از زاویه‌های مختلف به آن بپردازید هیچوقت نمی‌توانم با شخصیت‌های که مثبت یا منفی هستند ارتباط برقرار کنم چون بر این باورم این موضوع به باور پذیر شدن یک شخصیت لطمه وارد می‌کند.

بازیگر سریال «وضعیت سفید» تصریح کرد: فرزاد شاید در ظاهر منفی به نظر برسد اما ریزه کاری‌های در شخصیت او وجود دارد که به جذابیت این کاراکتر کمک می‌کند او هر قدمی که در زندگی‌اش برمی‌دارد برای خانواده‌اش است و از این باب فرد مثبتی است.
 
او در پایان گفت: امیدوارم سریال «مادرانه» بتواند خاطرات خوب سریال «وضعیت سفید» را تکرار کند و ما بتوانیم لحظاتی خوبی را برای مردم در ایام ماه رمضان رقم بزنیم.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
۰
۰
من عاشقشم!
شخصیت بهروز در وضعیت سفید خیلی خیلی بهش میومد و فكر می كنم كم و كسری برای ایفای این نقش در سریال وضعیت سفید نگذاشته.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها