دیدار اعضای شورای سیاست​گذاری ائمه جمعه با رئیس جمهور منتخب

اعضای شورای سیاست​گذاری ائمه جمعه عصر امروز با حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی دیدار کردند.
کد خبر: ۵۷۴۹۵۶
دیدار اعضای شورای سیاست​گذاری ائمه جمعه با رئیس جمهور منتخب

اعضای شورای سیاست​گذاری ائمه جمعه سراسر کشور با حضور در محل استقرار رئیس جمهور منتخب با حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی دیدار و گفت وگو کردند.

رئیس شورای سیاست​گذاری ائمه جمعه سراسر کشور گفت: بعد از حضور 73 درصدی واجدان شرایط رای دادن در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب ادبیات دنیا با ایران تغییر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی پس از دیدار شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسرکشور با رئیس جمهور منتخب در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: در این دیدار برای حمایت و پشتیبانی از رئیس جمهور منتخب و دولت یازدهم اعلام آمادگی کردیم و انتخاب دکتر روحانی و رای خوب وی و برگزاری انتخابات پرشور و حماسه سیاسی را تبریک گفتیم.

وی اضافه کرد: در نمازهای جمعه سراسر کشور از تلاش های رئیس جمهور منتخب در رفع مشکلات مردم حمایت خواهیم کرد تا این تلاش ها با موفقیت همراه باشد.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی با اشاره به استقبال دکتر روحانی از همکاری و کمک مراجع، علما، نخبگان و همه نهادها گفت: رئیس جمهور منتخب هم روحانی و هم سیاستمدار ورزیده ای است و سوابقش در دفاع مقدس، مجلس و شورای عالی امنیت ملی گواه اشراف وی بر مسائل داخلی و بین المللی است.

دیدار اعضای جامعه روحانیت مبارز با رئیس جمهور منتخب     

تعدادی از اعضای جامعه روحانیت مبارز امروز با حضور در محل استقرار موقت رئیس جمهور منتخب با حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی دیدار و گفت وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی عضو جامعه روحانیت مبارز پس از این دیدار به واحد مرکزی خبر گفت : در این دیدار انتخاب دکتر روحانی را به سمت رئیس جمهور منتخب ملت ایران به وی تبریک گفتیم و از این بابت دعاگو بودیم.

وی افزود: این دیدار مهمی بود که در آن آمادگی خود را برای هرگونه کمک و حمایت به دولت یازدهم اعلام کردیم.

طباطبایی با اشاره به عضویت آقای روحانی درجامعه روحانیت مبارز گفت: مردم برای حل مشکلات خود به روحانیت روی آورده اند ، ما هم به دولت یازدهم کمک خواهیم کرد تا کلید این دولت قفل های مشکلات را باز کند و امیدواریم مشکلات مردم در این دوره حل شود .

در این دیدار آیت الله محمدعلی تسخیری و حجج اسلام والمسلمین سیدرضا تقوی ، تقی عبدوس و حسین ابراهیمی نیز حضور داشتند.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها