عاملان آزار و اذیت دو خواهر در ملأعام اعدام می‌شوند

دو پسر متجاوز که با ربودن دو خواهر، آنها را در باغی مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، هفته آینده در محل جنایت اعدام می‌شوند.
کد خبر: ۵۷۴۶۳۲
عاملان آزار و اذیت دو خواهر در ملأعام اعدام می‌شوند

به گزارش مهر، سال گذشته دو خواهر با مراجعه به اداره آگاهی کرج، راز جنایت دو پسر شیطان‌صفت را فاش کردند. آنها در شکایت خود مدعی شدند به عنوان مسافر سوار یک خودروی شخصی شده که پس از طی مسافتی دو پسر جوان که سرنشین خودرو بودند با تهدید آنها را به باغی حوالی کردان برده و مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

پس از طرح این شکایت، ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و با تجسس‌های گسترده دو جوان آزارگر را دستگیر کردند که متهمان در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند.

قاضی فرهادی دادستان عمومی انقلاب کرج در این باره گفت: دو پسر جوان پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان البرز به اعدام محکوم شدند که با اعتراض آنها به حکم مجازاتشان، پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد.

وی افزود: با تائید حکم در دیوان عالی کشور پرونده برای اجرا به دادسرا بازگشت و با انجام مقدمات اجرای حکم، دو پسر متجاوز هفته آینده در ملأعام اعدام می‌شوند.

دادستان کرج در پایان به مجرمان هشدار داد: دستگاه قضایی با مجرمان و برهم زنندگان امنیت جامعه برخورد کرده و آنها را به سزای عمل خود می‌رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها