حاجی عبداللهی، مجری برنامه «جشن رمضان»:

اختلافات دو مجری قدیمی به من ربطی ندارد

کد خبر: ۵۷۴۳۶۰

«جشن رمضان» امسال تلویزیون قرار است با اتفاقات و تغییرات جدید در اجرا همراه باشد.

محمد قنبری، تهیه‌کننده برنامه‌ «جشن رمضان» در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه قرار است در جشن رمضان امسال اتفاقات جدیدی در بخش اجرا رخ دهد، گفت: یک‌سری تغییرات نیز در بخش برنامه زنده و هم آیتم‌های جشن رمضان قرار است صورت بگیرد. در این راستا برگزاری جشنواره فیلم‌های خانگی یکی از مهمتر‌ین تغییرات است که هر کسی در آن می‌تواند با دوربین شخصی سوژه‌ای را پیدا کند و به جشن رمضان بفرستد. در روز عید فطر نیز به برترین آثار جوایز داده می‌شود.

وی همچنین گفت: امسال اتوبوس سیار را نیز داریم که در ایام رمضان به سایر استان‌ها سفر خواهد کرد.

تهیه‌کننده جشن رمضان درباره‌ی انتخاب مجری برای اجرا در «جشن رمضان» گفت: «جشن رمضان» قرار است با سه مجری به روی آنتن برود. انتخاب مجریان هنوز قطعی نشده است. در این راستا یکی از مجریان که سال‌ها دور از اجرا بوده، قرار است اجرای برنامه را متفاوت‌تر از گذشته بر عهده بگیرد.

محمد قنبری در پایان درباره‌ی مکان برگزاری برنامه «جشن رمضان» گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته «جشن رمضان» قرار است در سوهانک،‌ کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) (مجتمع فرهنگی امام خمینی) برگزار شود.

 اولین جشن رمضان در سال 78 در کانون شهید مفتح تهران و پس از آن این جشن در سالن‌های هفت چنار، دشت بهشت، سالن افراسیابی و تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد. از سال 89 به بعد به علت استقبال پرشور مردم، این جشن، در محل دائمی نمایشگاه بین المللی با میزبانی کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.

جشن رمضان اکنون دو سال است در مجتمع فرهنگی امام خمینی واقع در منطقه سوهانک برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها