افتتاح سامانه دیجیتال صداوسیما در لارستان

با افتتاح سامانه دیجیتال صداوسیما در لارستان، شهرهای لار، خنج، گراش و اوز به جمع شهرهای دریافت‌کننده دیجیتال ملی پیوستند.
کد خبر: ۵۷۳۷۲۹

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سامانه دیجیتال صداوسیمای لارستان در سالروز ولادت منجی عالم بشریت، با حضور حجت‌الاسلام موسوی مقدم قائم‌مقام صداوسیما، کشفی مدیرکل صداوسیمای فارس، سهرابی مدیرکل روابط عمومی صداوسیما و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

با راه‌اندازی این سامانه تلویزیونی دیجیتال حدود 212هزار نفر از مردم این منطقه از این پس 20 شبکه تلویزیونی و 16 شبکه رادیویی را با کیفیت دیجیتال دریافت می‌کنند. همچنین ایستگاه رادیویی پرقدرت موج متوسط لارستان با هدف پوشش برنامه‌های رادیو سراسری و رادیو استانی دیروز به بهره‌برداری رسید.

در آیین افتتاح این سامانه، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم با گرامیداشت ایام میلاد منجی عالم بشریت، توسعه فناوری‌های نوین و بهره‌مندی از فرستنده دیجیتال کشور را از اولویت‌های مهم رسانه ملی ذکر و اظهار کرد: امروز مقابله با هجمه وسیع رسانه‌ای غرب و استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی کاری بزرگ و مجاهده‌ای ارزشمند است که فرزندان ملت در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با تمام توان به صورت شبانه‌روزی در این عرصه کوشا هستند. قائم مقام رسانه‌ ملی، راه‌اندازی سامانه تلویزیون و ایستگاه پرقدرت رادیویی در منطقه لارستان را اقدامی ارزشمند توصیف کرد که همکاران صداوسیمای مرکز فارس بی‌توجه به تحریم‌های اعمال شده علیه صداوسیما موفق به اجرای آن شدند.

در این مراسم مدیرکل مرکز فارس نیز در سخنانی ضمن اشاره به تلاش این مرکز برای رسیدن به پوشش صددرصدی شبکه‌های دیجیتال در استان، گسترش این شبکه‌ها را بهترین روش مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دانست.

جعفرپور، نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار این شهرستان در سخنانی جداگانه از تلاش و توجه رسانه ملی به مردم منطقه در راه‌اندازی شبکه‌های متنوع رادیویی و تلویزیونی قدردانی و تشکر کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها