ابرها، ال.جی را هم آسمانی کردند

شرکت ال.جی سال گذشته سرویس Cloud اختصاصی خود را در کره جنوبی، روسیه و ایالات متحده راه‌اندازی کرد و بزودی در 40 کشور دیگر نیز این سرویس را به راه خواهد انداخت. سرویس ابری شرکت LG به کاربران امکان می‌دهد محتواهای دیجیتال خود را از طریق تلفن هوشمند، تبلت‌ها یا رایانه‌های شخصی روی تلویزیون هوشمند ال‌جی خود مشاهده کنند.
کد خبر: ۵۷۳۵۲۵

برای استفاده از این سرویس شما باید برنامه اختصاصی آن را دانلود کنید. کاربران گوشی‌های هوشمند آندرویدی، تلویزیون‌های CINEMA 3D هوشمند ال جی و رایانه‌های شخصی، می‌توانند این برنامه را از Google Play یا از فروشگاه LG Smart World به صورت آنلاین دریافت کنند تا سرویس ابری ال.جی، پنج گیگا بایت فضای رایگان در اختیار آنها قرار دهد. این سرویس به صورت خودکار محتوای موجود در گوشی‌های هوشمند یا رایانه‌های شخصی را با فضای ذخیره‌ای آنلاین هماهنگ می‌کند، به این معنی که می‌توانید فیلم‌ها و تصاویری را که با گوشی خود گرفته‌اید، بلافاصله در صفحه تلویزیون هوشمند یا رایانه شخصی خود مشاهده ببینید.

نرم‌افزارهای قدرتمند مدیریت سامانه ابری ال.جی به صورت خودکار فرمت و حجم فایل‌های ذخیره شده را برای استفاده در تجهیزات مختلف تغییر داده و حجم و محتوای مورد نظر را متناسب با دستگاه مربوط تنظیم می‌کنند.

با استفاده از اکانت خود در تلویزیون CINEMA 3D هوشمند ال جی، شما اتوماتیک وار به فضای ابری خود از طریق پروتوکل SSO وارد شده و هر دو شناسه کاربری شما در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی و LG Cloud شناسایی می‌شود. این سرویس از ماه آینده در سراسر جهان قابل استفاده خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها