گپ و گفت با کسانی که از کودکی معروف بودند

کوچولوهای سابق سینما و تلویزیون

ساموئل ال جکسون در شبکه نمایش

شبکه نمایش این هفته در بخش مرور آثار بازیگران فیلم‌های ساموئل ال.‌جکسون، بازیگر آمریکایی نامزد جایزه اسکار را نمایش می‌دهد و همچنین هفت فیلم در گونه کودک و نوجوان را پخش می‌کند
کد خبر: ۵۷۳۰۷۶
ساموئل ال جکسون در شبکه نمایش

 بخش کودک و نوجوان با توجه به تعطیلات تابستانی مدارس از این هفته جایگزین بخش مرور آثار کشورها شده است. امروز ساعت 15 در بخش کودکان فیلم «آدیا» برای بینندگان در نظر گرفته شده است.

فیلم‌های آخرین پرواز و مادلاین روزهای یکشنبه و دوشنبه ساعت 15 از شبکه نمایش پخش می‌شود. فیلم‌های ایتالیایی، کوکی، آلبرت دوست نامریی من و اسب آبی روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در همین ساعت در جدول پخش شبکه نمایش گنجانده شده است.

فیلم سینمایی «آلبرت دوست نامریی من» ساخته جورج پاپاواسیلیوس محصول سال 2007 داستان یک خانواده شاد را به تصویر می‌کشد که با ماجراهای مختلفی روبه‌رو می‌شوند.

در بخش مرور آثار بازیگران فیلم‌های دریای عمیق آبی و مربی کارتر با بازی ساموئل ال.جکسون امروز و فردا ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم «مربی کارتر» آمده است:‌ مربی بسکتبال دبیرستان ریچموند بازنشسته می‌شود و به جای او کارتر سیاهپوست که خود زمانی شاگرد آن دبیرستان بود، باسابقه درخشان منصوب می‌شود. او مربی بسیار سختگیر و قانونمندی است و همین رفتار وی موجب مخالفت از سوی بازیکنان می‌شود. او قراردادی با تک‌تک بازیکنان می‌بندد، مبنی بر این‌که آنها موظفند بموقع سر تمرین حاضر شوند و در کلاس درس خود نیز حضور دائم و فعال داشته باشند و معدل آنها در حد قبولی دانشگاه باشد.

فیلم‌های مرد، سرزمین و جهنده را می‌توانید در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه شاهد باشید. دو فیلم جانگو (جنگجوی آزاد شده) و فرمول 51 نیز روزهای پنجشنبه و جمعه در جدول پخش شبکه نمایش گنجانده شده است. ساموئل لیروی جکسون، زاده بیست و یکم دسامبر ۱۹۴۸ در واشنگتن دی‌سی و نامزد جایزه‌های اسکار، گلدن گلوب و بفتاست. جکسون در اوایل دهه 90 میلادی و با ارائه عملکرد فوق‌العاده‌ای که از خود به نمایش گذاشت، تبدیل به یک ستاره تمام‌عیار هالیوود شد و از آن زمان در بسیاری از فیلم‌هایی که فروش بالایی داشتند، حضور داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها