بشار اسد تاکید کرد:

آزادسازی جولان با استفاده از تجربه مقاومت لبنانی ها

بشار اسد اعلام کرد برای آزادسازی بلندیهای جولان که در اشغال اسرائیل قرار دارد، از تجربیات مقاومت لبنان استفاده خواهد کرد.
کد خبر: ۵۷۰۹۹۷
آزادسازی جولان با استفاده از تجربه مقاومت لبنانی ها

به گزارش خبرگزاری ایتارتاس از بیروت، روزنامه الاخبار روز جمعه به نقل از بشار اسد اعلام کرد رئیس جمهور سوریه در دیدار با گروهی از سیاستمداران لبنانی که برای دیدار وی به دمشق آمده بودند گفت: مایل است برای آزاد سازی بلندیهای جولان از تجربیات مقاومت جنوب لبنان استفاده کند.

همچنین خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از یک منبع در وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد:« بیانیه کاخ سفید درباره کاربرد سلاح شیمیایی در سوریه کاملا دروغ و با استناد به اطلاعات جعلی صادر شده است و کاخ سفید تلاش کرده است دولت سوریه را مسئول استفاده از سلاح شیمیایی بداند ».

این منبع گفت این اتهام ها زمانی مطرح شده که گزارش های متعدد خبری حاکی است گروههای تروریست و تندرو و فعال در سوریه ( جنگجویان مخالف ) مواد شیمیایی خطرناک و فناوری لازم برای تولید و قاچاق این سلاح ها را از برخی از کشورهای همسایه در اختیار دارند.

این منبع خاطرنشان کرد :« این بیانیه آمریکا نشان می دهد آمریکا در ریختن خون مردم سوریه مستقیم دست دارد و نیت صادقانه این کشور را در یافتن راه حل سیاسی برای سوریه دچار تردید می کند».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها