معاون صدا به جام جم آنلاین خبر داد

اقدامات رسانه ملی برای دور دوم انتخابات

معاون صدا در باره اقدامات رسانه ملی برای این دوره از انتخابات گفت: صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران شرایطی را مهیا کرد که همه کاندیداها و نمایندگان آنان در فضای عادلانه و پر حجم به اعلام برنامه ها و سیاست های خود بپردازند.
کد خبر: ۵۷۰۸۵۳
اقدامات رسانه ملی برای دور دوم انتخابات

محمدحسین صوفی معاون صدای رسانه ملی در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاین در خصوص پیش بینی رسانه ملی در صورت دو مرحله‌ای شدن انتخابات ریاست جمهوری گفت: پیش بینی های لازم در جلسه‌ای که روز گذشته در سازمان صداوسیما صورت گرفت انجام شد تا چنانچه شورای نگهبان اعلام کرد انتخابات به مرحله دوم کشیده شده است بتوانیم از ظرفیت های این رسانه استفاده کنیم.

وی افزود: چنانچه انتخابات به دور دوم کشیده شود تمهیداتی انجام شده تا سازمان و بخش‌های دیگر متمرکز شوند و اطلاع رسانی مناسبی را از راه یافته گان به مردم ارائه دهند.

معاون صدا در رابطه با اقدامات رسانه ملی برای این دوره از انتخابات، اظهارداشت: رسانه ملی شرایطی را مهیا کرد که همه کاندیداها و نمایندگان آنان در فضای عادلانه و پر حجم به اعلام برنامه ها و سیاست های خود بپردازند. نظراتشان در مورد سیاست خارجی، داخلی، اشتغال، جوانان را مطرح کنند.

صوفی افزود: قطعاً مردم با شناخت کافی و اطلاع از نظرات نامزدها امروز می توانند انتخاب شایسته ای را داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها