ترک باشگاه با عصبانیت؛

قاضی نیامده چکش برگشت خورد

از دلخوری باقری تا شرط کریمی برای تراکتورسازی

پرسپولیس همزمان با جذب بازیکنان جوان مد نظر علی دایی ، به تدریج تلاش خود را برای حفظ بازیکنان فصل گذشته خود از جمله محمد قاضی و کریم انصاری فر دو چندان کرده است.
کد خبر: ۵۷۰۲۷۸
از دلخوری باقری تا شرط کریمی برای تراکتورسازی


به گزارش جام جم ورزشی، سرخپوشان تهرانی در حالی دیروز با امید عالیشاه مهاجم جوان فصل گذشته راه آهن رسما قرارداد بستند که بر اساس اعلام باشگاه عالیشاه همچون میلاد غریبی ، بازیکن رده سنی زیر 23 سال پرسپولیس محسوب خواهد شد. از طرفی ظاهرا حضور سید مهدی سید صالحی مهاجم فصل گذشته تراکتورسازی در پرسپولیس قطعی شده تا نام این بازیکن به جمع بازیکنانی چون مهرداد کفشگری هافبک سابق راه آهن،میثم حسینی مدافع میانی و چپ نفت تهران،یونس شاکری مهاجم تیم فوتبال ابومسلم و عباس زاده مهاجم تیم فوتبال صنعت ساری اضافه شود.
تلاش برای حفط انصاری فرد و قاضی
در شرایطی که در روزهای گذشته اخباری مبنی بر لژیونر شدن کریم انصاری‌فرد یا پیوستن این بازیکن به استقلال منتشر شده بود و منابع نزدیک به باشگاه استقلال از قطعی شدن حضور قاضی در استقلال خبر داده بودند، خود محمد قاضی در این باره تاکید کرد هنوز با هیچ باشگاهی نه قرارداد بسته و نه چکی دریافت کرده است. در این میان علی دایی که مخالف جدایی رضا حقیقی بود و پیوستن این بازیکن به دیناموکی اف اکراین را منتفی کرد ، درباره انصاری فرد و قاضی به باشگاه اعلام کرده است هرچه سریع تر نسبت به تمدید قرارداد این دو بازیکن اقدام کند. چرا که باشگاه استقلال وضعیت مدیریتی مبهمی دارد و نباید تصور کرد قاضی و حتی انصاری فرد استقلالی شده اند. به دنبال این درخواست رویانیان دیروز دقایقی با انصاری‌فرد وارد مذاکره شد و به احتمال فراوان قاضی هم دوباره با پرسپولیسی‌ها مذاکره خواهد کرد.
شیرینی نماینده رویانیان می شود
اما درباره سرپرست فصل آینده در حالی که اخبار ضد و نقیضی پیرامون برکناری سعید شیرینی به گوش می رسید ، ظاهرا با خواست علی دایی محمد پنجعلی به عنوان سرپرست جدید تیم انتخاب شد. با وجود این قرار نیست سعید شیرینی که معتمد رویانیان محسوب می شود کنار برود. رویانیان اصرار دارد تحت عنوان نماینده مدیرعامل باشگاه به هر ترتیب ممکن شیرینی را در تیم حفظ کند.
ناخرسندی باقری از باشگاه
این در حالی است که کریم باقری گزینه دستیاری علی دایی پس از آنکه  تیم ملی را در سفر به قطر همراهی کرده است در بلاتکلیفی به سر می برد. باقری در این باره به جام جم ورزشی گفت: به طور طبیعی برای حضور در تیم باید با باشگاه قرارداد امضا کنم ، اما متاسفانه در روزهای گذشته چندبار قرار ملاقاتم با رویانیان لغو شده است ، البته شاید او به دلیل مشغله کاری این قرارها را لغو کرده است.
شنیده های خبرنگار ما حاکی است علی دایی نیز طی این مدت تماسی با باقری نداشته و این موضوع  باعث دلخوری بیشتر باقری شده است و باید دید در روزهای آنیده تکلیف او چه خواهد شد.
توافق دایی با کریمی
اما سرنوشت علی کریمی چه می‌شود؟ ظاهرا حضور کریمی در  پرسپولیس کاملا منتفی شده  و این بازیکن پیش از برپایی اردوی پرسپولیس در اردبیل طی صحبتی با مسوولان باشگاه به توافق رسیده‌اند که حرمت ها را نگه داشته و علیه هم مصاحبه نکنند . ظاهرا در این صحبت، دو طرف پذیرفته اند که نمی تواننند با هم کار کنند.
اما کریمی که این روزها مشتریان پرو پا قرصی چون تراکتورسازی دارد در پاسخ به پیشنهاد این باشگاه تبریزی اعلام کرده است قادر نیست فوتبال خود را در شهرستان ادامه دهد، اما با توجه به اینکه تراکتورسازی هواداران خونگرمی دارد به یک شرط به تراکتور می پیوندد. شرط کریمی است: اگر جواد نکونام را جذب کردید ، من هم می‌آیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها