معاون وزیر بهداشت:

دانشجوی ستاره دار نداریم

وزیر علوم:

ما ستاره دارشدن دانشجو یان را برداشتیم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به بحث دانشجویان ستاره دار و مطرح شدن شدن آن از سوی برخی از نامزدها گفت: چرا برخی ازنامزدها خود را به بیراهه می زنند، بحث دانشجویان ستاره دار که مربوط به دولت اصلاحات است را چرا به ما نسبت می دهند، این موضوع در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد و ما آن را برداشتیم.
کد خبر: ۵۶۹۲۴۵
ما ستاره دارشدن دانشجو یان را برداشتیم

وی در خصوص برگزاری امتحانات پیش از موعد و نظرات برخی ازنامزدها در این مورد گفت: برخی از نامزدها می گویند که در این فصل انتخابات، دانشگاه ها را تعطیل کرده اند و یا امتحان گذاشته اند، در حالی که ما فقط گفته ایم اگر امتحانی از تاریخ 20 خرداد تا دو تیر وجود دارد آن را به بعد از دوم تیر بگذارید که دانشجویان بتوانند برای ایجاد شور انتخاباتی در ستادها فعالیت داشته باشند.

دانشجو افزود: همچنین 100 هزار نفر از دانشجویان در روز 24 خرداد و رای گیری پای صندوق های رای فعالیت می کنند.

دانشجو ظهر شنبه در ادامه سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه در مراسمی که به مناسبت رونمایی از سه داروی تولید شده توسط محققان این دانشگاه با اشاره به انتقادهای صورت گرفته توسط نامزدهای ریاست جمهوری به دولت دهم گفت: طی دو هفته اخیر نامزدهای ریاست جمهوری تا توانستند به دولت تاختند و هر چه دلشان خواست گفتند و در واقع صداقت را فدای همه چیز کردند.

وی افزود: برخی از نامزدها در مناظرات برگزار شده همه دستاوردهای انقلاب را اعم از سیاست داخلی، خارجی، مسائل اجتماعی، اقتصادی و... را زیر سوال برده و آن را صفر کردند که عین بی انصافی است.

دانشجو ادامه داد: اگر تمام نظرات کاندیداها صحت داشته باشد که نبوده این سوال مطرح می شود که منزلت و جایگاه والا ایران و  نظام از کجا آمده است؟

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در شرایط کنونی که چنین نظراتی از سوی این افراد مطرح می شود برای ما نیز سوالاتی مطرح است.

وی افزود: سوال من از این افراد که دم از فرهنگ می زنند این است که این افرادی که دم از فرهنگ می زنند، به ما توضیح دهند که وزیر فرهنگ هشت سال پیش الان کجا است و در چه شرایطی به سر می برد.

دانشجو افزود: هم اکنون همه می خواهند خود را منجی ایران نشان دهند و شعارهایی نظیر ریشه کنی فقر در مدتی کوتاه را ارائه می دهند، در واقع بنده معتقدم که چنین اتفاقی در مدت کوتاه ممکن نیست و این افرادی که در کار اجرا سابقه دارند چرا چنین سخنانی را بیان می کنند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه برخی سخنان مردم را نسبت به نظام بدبین می کند، گفت: این کاندیداها هر جا که می خواهند می روند و هر حرفی را به زبان می آوردند و مدعی این بوده اند که نمی گذارند ما حرف بزنیم و این تنها باعث بدبینی مردم نسبت به نظام می شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها