کار، کار خود ایرانی هاست!

سفر شمس به مالزی برای پیدا کردن خائن فدراسیون

حسین شمس که به تازگی از فهرست مدرسان فیفا کنار گذاشته شده، به دنبال پیدا کردن کسی است که چنین درخواستی را از فیفا کرده است.
کد خبر: ۵۶۸۹۶۳
سفر شمس به مالزی برای پیدا کردن خائن فدراسیون


هفته گذشته خبری مبنی بر حذف نام حسین شمس از فهرست مدرسان فیفا در رسانه ها منتشر شد که اعتراض شدید این مربی را هم در پی داشت. شمس معتقد است که فیفا بر اساس نامه ارسالی فدراسیون فوتبال ایران دست به چنین اقدامی زده است. اما در این بین امید جمالی سرپرست کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال  ارسال چنین نامه ای را از جانب علی کفاشیان و یا مهدی محمد نبی تکذیب کرد و اصل نامه ارسالی فیفا درباره کنار گذاشتن شمس را ارائه کرد.

در این نامه آمده است که عملکرد مدرسان فیفا برای دوره‌های مختلف به صورت مداوم بازبینی می‌شود و ممکن است تغییر کنند. دلایل این تغییرات هم ایجاد تنوع و حضور مدرسان جدید است تا فرصتی به انتقال دانش آن‌ها نیز داده شود.

با این حال شمس همچنان بر حرف خود پافشاری می کند و معتقد است اتمام عضویتش در فیفا کار خود ایرانی هاست!

حسین شمس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این باره تا کید کرد: علی تارقلی زاده رئیس ایرانی دپارتمان فوتسال آسیا ارسال نامه مشابهی که از ایران به فیفا ارسال شده به AFC را تائید کرده و اگر این نامه محرمانه نباشد، آن را از تارقلی زاده می گیرم تا ببینم اسم چه کسی زیر نامه نوشته شده است.

وی افزود: من برای شرکت در سمیناری به مالزی خواهم رفت و در آنجا هر طور شده نامه ارسالی آقایان از فدراسیون به AFC را می گیرم و نام مسبب این کار را در رسانه ها فاش می کنم تا خائن فدراسیون مشخص شود. به هر حال آقایان می گویند خود فیفا بر اساس برنامه چهار ساله اش، مدرسان را عوض می کند؛ پس تکلیف نامه ای که به دپارتمان فوتسال آسیا رفته چه می شود؟ زمانی که من از آقای تارقلی زاده شنیدم گفت که "روابطت را با کفاشیان خوب کن تا ضربه نبینی،" مطمئن شدم که حذفم از فهرست مدرسان فیفا هم کار فدراسیون است.

به گزارش ایسنا، حسین شمس در حالی به نامه ارسالی فدراسیون فوتبال به AFC و همچنین اظهارات علی تارقلی زاده اشاره دارد که سرپرست کمیته بین الملل در گفت و گویش با ایسنا معتقد بود با توجه به استعلام گرفته شده از خود تارقلی زاده، هیچ نامه‌ای از جانب فدراسیون به دپارتمان فوتسال آسیا ارسال نشده است!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها