مسمومیت یکی از قربانیان راز جاعل حرفه ای را فاش کرد

شگرد عجیب مرد تبهکار برای معافیت پزشکی

دستگیری مرد هزار چهره در چناران

جاعل حرفه ای به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان چناران خراسان رضوی از دستگیری یک سارق و جاعل حرفه ای که تاکنون اقدام به چندین فقره سرقت، جعل و اعمال مجرمانه در تهران، چناران و مشهد کرده است، خبر داد.
کد خبر: ۵۶۸۸۴۲
جاعل حرفه ای به دام افتاد

به گزارش روز پنجشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ قربان صنعتی گفت: 28 اردیبهشت ماه سال جاری ماموران کلانتری 11 شهرستان چناران حین گشتزنی در سطح شهر با مشکوک شدن به یک دستگاه خودرو پژو پرشیا پلاک تهران، آن را متوقف و در بررسی سوابق خودرو متوجه سرقتی بودن آن شدند و بلافاصله راننده خودرو را دستگیر و به پلیس آگاهی تحویل دادند.

وی افزود: متهم 54 ساله در پلیس آگاهی ابتدا منکر هر گونه بزه ارتکابی بود ولی هنگام مواجه شدن با ادله پلیس مبنی بر سرقتی بودن خودرو و همچنین کشف مدارک شناسایی جعلی از خودرو لب به اعتراف گشود و در تحقیقات انجام شده به دو فقره سرقت منزل ویک فقره سرقت داخل خودرو و همچنین جعل اسناد با همکاری دو همدستش در تهران و مشهد اعتراف کرد ،که در همین رابطه مالخر نیز دستگیر و اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چناران خراسان رضوی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی در ادامه پیگیری پرونده با نیابت قضایی عازم تهران شدند و با همکاری ماموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس یکی از همدستان متهم را شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ صنعتی خاطرنشان کرد: متهمان با تکمیل پرونده به مقام قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها