سرقت و زورگیری 115 میلیون تومانی از خریدار خودرو

سارقان مسلح با سرقت 115 میلیون تومان از یک خریدار خودرو در جنوب سیستان و بلوچستان، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.
کد خبر: ۵۶۸۷۱۸

به گزارش پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، فرمانده انتظامی ایرانشهر در این باره گفت: با مراجعه یک شهروند تهرانی به پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر و شکایت وی مبنی بر سرقت مسلحانه 115 میلیون تومانی، پرونده در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات نشان داد فرد مالباخته، به دنبال درج آگهی خرید خودرو در یکی از روزنامه‌ها، توسط اعضای این باند سرقت مسلحانه شناسایی می‌شود.

فرمانده انتظامی ایرانشهر ادامه داد: سارقان مسلح از طریق شماره تلفنی که در آگهی درج شده بود با فرد خریدار تماس می‌گیرند و با وی برای دیدن خودروهای مورد نظرش روز پنجم خرداد قرار می‌گذارند.

ملکی آهنگران بیان کرد: مالباخته پس از این که در فرودگاه چابهار از هواپیما پیاده می‌شود، با یک دستگاه خودروی پژو 405 برای دیدن خودروها به شهرستان نیکشهر منتقل و در بین راه توسط چند نفر دیگر از اعضای این باند سرقت، ربوده می‌شود.

وی تصریح کرد: سارقان مسلح پس از گروگان گرفتن این فرد و گرفتن رمز حساب‌های عابربانک وی، مبلغ 115 میلیون تومان پولی را که برای خرید خودروها، تهیه کرده بود سرقت و مالباخته را پس از دو روز در محور ایرانشهر به خاش رها می‌کنند.

ملکی آهنگران ادامه داد: به دنبال اعلام شکایت این فرد، کارآگاهان پلیس آگاهی ایرانشهر تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری سارقان مسلح آغاز کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها