207 فقره سرقت در پرونده دزد سابقه دار

متهم سابقه‌داری که اموال خودروهای مدل بالا را سرقت می‌کرد، در جریان دزدی‌ آخرش در شهرستان محلات استان مرکزی دستگیر شدو به 207 فقره دزدی اعتراف کرد.
کد خبر: ۵۶۸۳۱۶

به گزارش جام‌جم، سرهنگ ایرج کاکاوند، جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: روز‌های پایانی هفته گذشته چند نفر از شهروندان شهرستان محلات با حضور در پلیس آگاهی، شکایتی ارائه‌ و عنوان کردند، اموال موجود در خودروهایشان از جمله ضبط، پنل، پول، دسته‌چک و گوشی تلفن همراه سرقت شده است.

وی افزود: در پی این شکایت‌ها، تحقیقات پلیس برای دستگیری سارقان آغاز شد تا این که دو روز پیش ماموران اداره آگاهی محلات، هنگام گشتزنی در شهر، مردی را در حال سرقت محتویات خودرویی مشاهده و وی را دستگیر کردند.متهم به سرقت عنوان کرد چند بار به اتهام سرقت روانه زندان شده‌ام. چندی پیش درپی آزادی از زندان، سرقت را از سر گرفتم به طوری که خودروهای مدل بالا را که بدون تجهیزات ایمنی بوده یا در مراکز خلوت پارک بودند، شناسایی و اموال درون خودرو‌ها را سرقت می‌کردم. سپس سرقت‌هایم را در محمودآباد مازندران، قم و استان مرکزی ادامه دادم. جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: متهم تاکنون به207 فقره سرقت از خودرو اعتراف کرده است. او با قرار قانونی در باز داشت به سر می‌برد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها