قلعه‌نویی: بازیکنی را که قلبش با ما نیست، نگه نمی‌دارم

امیر قلعه‌نویی که بتازگی از سفر اکراین برگشته است، درباره برنامه‌هایش برای لیگ سیزدهم گفت: دو شب پیش جلسه‌ای را با فتح‌الله‌زاده داشتم، دیروز هم جلسه‌ای فنی را با حضور پورحیدری و سایر دوستان درباره یارگیری، برنامه‌ها و شروع تمرینات برگزار کردم. ضمن تشکر از کادر فنی سال قبل برنامه‌های کلی فصل آینده را ترسیم ‌کرده‌ایم. نقطه نظرات گفته شد و من بحث‌هایم را مطرح کردم و امروز این برنامه به باشگاه می‌رود. شروع کار ما در لیگ سیزدهم از هجدهم خرداد خواهد بود.
کد خبر: ۵۶۸۳۰۶

قلعه‌نویی در ادامه در واکنش به این موضوع که با توجه به قهرمانی در لیگ و درخشش در لیگ قهرمانان، انتظارات از این تیم بالا رفته اما ظاهرا وضع مالی استقلال نسبت به سال قبل خیلی تفاوت نخواهد داشت، گفت: مردم بدانند که مدیریت، کادر فنی و بازیکنان فقط برای آنها شرایط را تحمل کرده و در استقلال می‌مانند. مشکلات هست، اما همه باید دست به دست هم دهیم تا استقلال عملکرد خوبی در رقابت‌های فصل بعد داشته باشد، اما باید این را بگویم که من به شخصه این کمک را هنوز ندیده‌ام. در نشستی که با آقای وزیر داشتیم، ایشان راهنمایی‌های لازم را انجام دادند، اما این را باید بگویم که واقعا شرایط سخت است. با مذاکراتی که دو سه نفر از دوستان انجام داده‌اند، امیدواریم که مشکلات برطرف شود، اما آقای وزیر هم باید ورود کنند. استقلال با حضور در جمع هشت تیم برتر آسیا، نماینده ایران است و با توجه به جبهه‌گیری‌هایی که این روزها علیه فوتبال ایران می‌شود، مسئولان باید شرایطی را به وجود بیاورند که ما کارمان را قدرتمند ادامه دهیم. استقلال نشان داده که اگر حمایت پشت سرش باشد، می‌تواند برای فوتبال ایران افتخارآفرین باشد.

قلعه‌نویی درباره شایعات در مورد جدایی احتمالی نفراتی چون مهدی رحمتی، پژمان منتظری و جواد نکونام که از ستون‌های اصلی استقلال در فصل گذشته بوده‌اند هم گفت: درست است که باید حق و حقوق بازیکنان به طور کامل رعایت شود، اما برای بازی در تیم بزرگی چون استقلال باید قلب و روح و روان آدم هم با این تیم باشد. همه ما باید بدانیم که خدمت به مردم و این هواداران لیاقت می‌خواهد. بازیکنی که می‌خواهد در استقلال بماند، در کنار مسائل مالی باید با تمام وجود در خدمت این تیم باشد. من همواره در برهه‌هایی به استقلال آمدم که این تیم شرایط خوبی نداشت. امسال هم یکی از دلایل ماندنم وضع مالی نامساعدش است. این را بدانید که منِ قلعه‌نویی نمی‌توانم هیچ بازیکنی را به اجبار نگه دارم. اگر بازیکنی به من بگوید که می‌خواهم بروم من اجبارش نمی‌کنم که باید بمانی. نمی‌خواهم زحمات بازیکنان را فراموش کنم، اما اگر کسی دلش با تیم نیست نباید به اجبار نگه داشته شود، زیرا ممکن است در آینده مشکلاتی ایجاد شود. ماندن در استقلال باید به عشق خدمت به هواداران و پیراهن استقلال باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها