شهریار افندیزاده در گفتوگو با فارس اظهار داشت: پایگاه اینترنتی www.mosaferyar.ir و www.payane.ir برای پیشفروش اینترنتی بلیت اتوبوس در خدمت مسافران حمل و نقل عمومی جادهای هستند که کمک به سزایی به مسافران در تهیه بلیت است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 1100 دفتر در پایانهها و مراکز شهری، به مسافران خدمات ارائه میدهند، اضافه کرد: از مردم میخواهیم با برنامهریزی سفر، بلیت خود را از محل پیشفروش اینترنتی و حضوری تهیه کنند تا شرکتهای تعاونی بتوانند به اندازه کافی در ایام تابستان ناوگان در اختیار مردم قرار دهند.
معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: امسال هم فرمهای نظرسنجی بین مسافران در اتوبوسهای مسیرهای مختلف توزیع میشود؛ قطعاً نظرات مسافران کمک بسزایی به مسئولان سازمان راهداری برای رفع مشکلات خواهد بود.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای افزود: شرکتهای حمل و نقل مسافری و کانونها و انجمنهای حمل و نقلی تلاش میکنند در تابستان امسال نیز نسبت به ارائه خدمات مطلوب و توسعه ناوگان خود به بهترین وجه عمل کنند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
«جامجم» در گفتوگو با عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به بررسی اثرات منفی حفر چاههای عمیق میپردازد
سخنگوی صنعت آب در گفتوگو با جامجم:
با سیدمرتضی کاظمیدینان، مدیر رادیوفرهنگ درباره زیر و بم این رادیو گفتوگو کردیم