نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اسنایدر در منچستریونایتد

اینتری ها لایق احترام من نیستند

اسنایدر: استراماچونی بیشتر یک نابودگر بود تا سرمربی

هافبک سابق تیم اینتر میلان که در ماه ژانویه از این تیم جدا شد به سرمربی سابق این تیم که اکنون جای خود را به ماتزاری داده شدیدا حمله کرد.
کد خبر: ۵۶۸۰۳۲
اسنایدر: استراماچونی بیشتر یک نابودگر بود تا سرمربی


به گزارش سایت جام جم ورزشی، وسلی اشنایدر گفت: من اکنون از بودن در گالاتاسرای کاملا راضی هستم اما هرگز این را فراموش نمی کنم که به این تیم تبعید شدم.
وی افزود: برای باشگاه اینتر و همه بازیکنانش بسیار ناراحتم که لیگ را با مقام نهمی به پایان بردند. چه کسی باور می کند که این مقام برای اینترمیلان باشد؟ شاید در این شرایط امیدوار کننده ترین اتفاق رفتن استراماچونی باشد که در این فصل برای اینتر بیشتر یک نابودگر بود تا سرمربی! او با نابود کردن اینتر حالا دیگر باید متوجه اشتباهاتش شده باشد
اسنایدر در ادامه گفت: استراماچونی در این فصل چند بار سعی کرد من را نابود کند و به همین دلیل از این تیم جدا شدم. او در واقع من را به گالاتاسرای تبعید کرد ، اگر می توانست کاری می کرد که من از فوتبال کناره گیری کنم اما حداقل به این هدفش نرسید. اعتراف می کنم که ما رابطه خوبی با یکدیگر نداشتیم اما اکنون هیچ تمایلی برای صحبت کردن درباره اختلافاتی که با استراماچونی داشتم ندارم. هافبک گالاتاسرای در پایان گفت: هرگز به اینتر میلان برنمی گردم . در این باشگاه کسانی وجود دارند که هرگز لایق احترام من نخواهند بود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها