با بهنام صفوی، خواننده موسیقی پاپ

چهارشنبه‌‌سوری نگو بگو میدان جنگ

دومین قسمت مجموعه از درآمد تا فرود که به بررسی وضعیت موسیقی کشور می پردازد با حضور خوانندگانی چون عبدالحسین مختاباد، شهرام شکوهی، رضا یزدانی و بهنام صفوی جمعه شنبه شب روی آنتن می رود.
کد خبر: ۵۶۷۳۶۸
شهرام شکوهی و رضایزدانی در شبکه مستند از «کپی رایت» می گویند

 

به گزارش مهر، مجموعه مستند از درآمد تا فرود به بررسی وضعیت هنر موسیقی کشور، مشکلات و راهکارها می پردازد. در این مجموعه مسایلی همچون کپی رایت، تب خوانندگی، عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیما، وضعیت آموزش و جایگاه نقد و پژوهش در موسیقی امروز ایران از دیدگاه پیشکسوتان، استادان و کارشناسان موسیقی تحلیل و بررسی می شود.

کپی رایت، قوانین و تعاریف کلی و سوءتفاهم های مربوط به آن، قوانین موجود و اعمال آنها، برخورد سلبی یا قانونی با متخلفان، فرهنگسازی و نقش و تاثیر رسانه، اقتصاد موسیقی و رشد کیفی موسیقی از جمله مباحث تحلیلی این هفته برنامه از درآمد تا فرود است.

از درآمد تا فرود این هفته با حضور استادانی چون نادر گلچین، نادر مشایخی، تورج شعبان خانی و حمید دیبازر، محمدرضا چراغعلی، عبدالحسین مختاباد، محمدرضا آزادفر، حمیدرضا نوربخش و محمد میرزمانی مدیر کل سابق دفتر امور موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیروز ارجمند رییس مرکز موسیقی حوزه هنری و خوانندگانی چون شهرام شکوهی، رضایزدانی و بهنام صفوی به بررسی کپی رایت و تاثیرات و مضرات آن بر بازار موسیقی می پردازد.

این مجموعه مستند ترکیبی در 26 قسمت به تهیه کنندگی حسین صادقی میاب و کارگردانی افشار رئوف تهیه و با سه آیتم گفتگوی کارشناسان، نوازندگی با ساز ایرانی، پخش پلی بک از خواننده ها و خواندن ترانه های معروف با صدای ترانه سرای اثر  برای مخاطبان تولید شده است که هر هفته در دو قسمت 30 دقیقه ای یک موضوع را در موسیقی ایران بررسی می کند.

مجموعه مستند ترکیبی از درآمد تا فرود هرهفته روزهای پنج شنبه و جمعه از شبکه مستند در ساعت 22 پخش می شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها