غضنفری: بازار را در روزهای انتخابات کاملا مدیریت می‌کنیم

وزیر صنــــــعت، معدن و تجــارت به نامزدهای ریاست جمهوری و مشاوران آنها توصیه کرد از اطلاعات دقیق و مدل‌های صحیح استفاده کنند و در عین حال از مدیریت کامل بازار در روزهای قبل و پس از انتــــخابات به عنوان یکی از ماموریت‌های این وزارتخانه برای پشتیبانی از حماسه سیاسی یاد کرد.
کد خبر: ۵۶۷۱۶۴

به گزارش مهر، مهدی غضنفری در جلسه شورای معاونین وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت از مدیریت کامل بازار در روزهای قبل و پس از انتخابات به عنوان یکی از ماموریت‌های همکاران خویش برای پشتیبانی از حماسه سیاسی یاد و اظهار امیدواری کرد که سایر دستگاه‌های مرتبط مثل گذشته همراهی بیشتری برای انجام این مهم داشته باشند.

وی در بخش دیگــــری از سخنان خود ضمن استقبال از نگاه‌های جدید به اقتصاد ایران که توســـط نامزدهای ریاست جمهوری بیان شده، اعلام کرد: تحلیل‌ها و مدل‌هایی که تاکنون مطرح شده به اندازه کافی فرموله شده و همراه با اعداد و ارقام نبوده، بنابراین انتظار می‌رود مشاوران نامزدها داده‌های مختلف اقتصاد کلان و خرد ایران را جمع‌آوری کرده و ضمن تبیین یک تحلیل کامل اقتصادی با ذکر آمار و ارقام، یک مدل جامع توسعه اقتصادی طراحی کنند.

وی تاکید کرد: البته در صورتی که به جای شعارهای غیر اجرایی چنین مدل‌هایی در نطق‌های انتخاباتی بیان شود، شور انتخاباتی مضاعف شده و متخصصان بیشتری وارد صحنه می‌شوند.

غضنفری با تاکید بر وجود راه‌حل‌های علمی برای حل مسائل مختلف از همکاران خود خواست در صورت مراجعه مشاوران نامزدها به آنها برای کسب اطلاعات پایه یا اظهار نظر در باره مدل‌های پیشنهادی آنان برای حل مسائل اقتصادی و بویژه تولیدی با دقت نظر و صرف وقت به آنها پاسخ داده و در رفع اشکالات مدل‌های پیشنهادی و تکمیل آنها کمک ارائه دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها