توصیه‌هایی به داوطلبان کنکور ارشد

مرکز آزمون دانشگاه آزاد به داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 92 این دانشگاه توصیه کرد از پاسخ دادن به سوالی که نمی دانند خوداری کنند زیرا هر پاسخ غلط یک نمره منفی داشته و به سـؤال بدون جواب نمره مثبت یا مـنفی تعلق نمی گیرد.
کد خبر: ۵۶۶۹۷۹
توصیه‌هایی به داوطلبان کنکور ارشد

مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با صدرو اطلاعیه ای اعلام کرد: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 92 قبل از آزمون، حوزه امتحانی خود را شناسایی کنند تا بتوانند در روز آزمون و در زمان تعیین شده در محل های مورد نظر حضور یابند.

آزمون های نوبت صبح، ساعت هشت و آزمون های نوبت عصر ساعت 16 برگزار خواهد شد که لازم است داوطلبان یکساعت قبل از برگزاری در حوزه های امتحانی خود با در دست داشتن کارت ورود به جلسه و اصل شناسنامه یا کارت ملی حضور به هم رسانند.

اگر داوطلبی برای دریافت کارت ورود به جلسه، کد رهگیری یا شماره پرونده ثبت نام خود را فراموش کرده و یا در مورد آن دچار شک است می تواند با مراجعه به سایت های www.azmoon.org یا www.pubr-azmoon.com در بخش پرسش و پاسخ و یا ارسال ایمیل به آدرس porsesh@azmoon.net از کارشناسان مرکز در این مورد سوال کنند تا آنها در اسرع وقت به داوطلبان پاسخ دهند.

داوطلبان درنظر داشته باشند قبل از هر سؤالی مشخصات فردی خود را اعلام کرده و سپس سؤال خود را مطرح کنند.

از آنجائیکه هر پاسخ صحیح، سه نمره مثبت و هر پاسخ غلط، یک نمره منفی دارد، لذا به داوطلبان توصیه می شود اگر پاسخ سؤالی را نمی دانند به آن جـواب ندهند زیرا به سـؤال بدون جواب نمره مثبت یا مـنفی تعلق نمی گیرد.

داوطلبان قبل از هر چیز آرامش خود را حفظ کنند و با توکل به خدا و اتکا به دانش خود در جلسه حضور به هم رسانند، تا در این مرحله از زندگی نیز موفق و سربلند شوند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها