به زودی برگزارمی شود؛

جلسه جامعتین برای اجماع بر نامزد واحد

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از برگزاری جلسه کمیته های منتخب جامعتین در روزهای آینده برای انتخاب و معرفی نامزد واحد انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
کد خبر: ۵۶۵۸۰۳
جلسه جامعتین برای اجماع بر نامزد واحد

سید رضا تقوی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر با اشاره به تلاش مستمر جامعتین در یکسال گذشته برای ایجاد وحدت در جامعه اصولگرایی افزود : جلسات روزهای آینده که با دعوت از شماری از نامزدهای ریاست جمهوری برگزار می شود از حساسیت بیشتری برخوردار است.

وی گفت : به این منظور ، شماری از نامزدهای ریاست جمهوری با حضور در کمیته های منتخب جامعتین ، دیدگاه ها و برنامه هایشان را مطرح می کنند تا اعضا بهتر بتوانند تصمیم بگیرند.

تقوی افزود: البته اگر نامزدهای اصولگرا میان خودشان برای اجماع بر نامزد واحد به تفاهم برسند ، حتما استقبال می کنیم اما جامعتین نظرش را بر نامزدها تحمیل نمی کند به ویژه آن که منافع شخصی و نامزد مشخصی ندارد و فقط با ارائه طریق و رهنمودهای لازم ، رسیدن به وحدت و جلوگیری از تشتت آرا را پیگیری می کند.

تقوی گفت: جامعتین برای اجماع بر نامزد واحد و جلوگیری از تفرق آرا به تلاشش ادامه می دهد اما اگر نامزدهای اصولگرا به هر علت تفاهم نکنند ، فراخوان مردم به حضور حداکثری در انتخابات برای خلق حماسه سیاسی و کمک به انتخاب اصلح بر اساس دو شاخص قانون اساسی و بیانات مقام معظم رهبری را در دستور کار قرار داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها