جلالی: هنوز با راه آهن مذاکره نکرده ام

آقا معلم ، مسی نشد

خوشحالم کانون مربیان بعد از ۷ سال تلاشم هویت گرفت

جلالی: کروش می توانست با مربیان تعامل داشته باشد

رئیس کانون مربیان گفت: ما تلاش خواهیم کرد در راستای بهینه‌سازی صنف مربیگری کشور در حوزه‌های مختلف قدم برداریم.
کد خبر: ۵۶۳۶۸۲
جلالی: کروش می توانست با مربیان تعامل داشته باشد


 مجید جلالی با اشاره به انتخابش به عنوان رئیس کانون مربیان کشور و برنامه‌های این کانون اظهار داشت: ما تلاش می‌کنیم در جهت بهینه‌سازی صنف مربیگری در حوزه‌های مختلف از جمله مسائل فنی کار کنیم. بعد از آن در مسائل فرهنگی و رفتاری مربیان بهینه‌سازی خواهیم کرد و مسئله دیگر تلاش می‌کنیم در مورد مسائل حقوقی مربیان از آنها مراقبت کنیم. چرا که مربیان ما در بسیاری از اتفاقات رخ داده پیرامونشان مظلوم واقع می‌شوند.

وی افزود: ما می‌خواهیم مربیان در صنف مربیگری با یکدیگر ارتباط داشته باشند. در یک ماه آینده و به صورت فشرده برنامه‌ای را برای کانون مربیان تدوین خواهیم کرد تا بر اساس این برنامه کار خود را در کانون پیش ببریم.

جلالی با بیان اینکه 7 سال است در کانون مربیان کشور فعالیت می‌کند، گفت: منتهی بعد از این 7 سال از الان یک مرحله قوی‌تری در کانون به وجود آمده است. در 7 سال گذشته تلاش ما بر این بود که به کانون مربیان هویت بدهیم جامعه مربیان این کانون را بپذیرد. خدا را شکر این موضوع لحاظ شده است. هم‌‌اکنون می‌توانیم روی کارهای محتوایی فعالیت کنیم.

جلالی در خصوص اینکه چه برنامه‌هایی برای کانون مربیان دارد تا این کانون دارای محتوا شود، اظهار داشت: اساسنامه کانون مربیان تصویب شده ما چارت کاری را در کانون ارائه خواهیم کرد تا مربیان بیایند در این کانون مسئولیت بگیرند و برنامه‌هایمان همان‌هایی است که در بالا اشاره کردم. از جمله اینکه در مباحث حقوقی از مربیان حمایت کنیم، در ارتقای دانش فنی آنها کلاس‌هایی را در نظر بگیریم از نظر فرهنگی و رفتاری هم نکات لازم را به آنها بگوییم.

رئیس کانون مربیان کشور در پاسخ به این سوال که برای اجرایی کردن برنامه‌هایش در این کانون نیاز به حمایت مسئولان فدراسیون دارد و آیا هماهنگی لازم با آنها انجام شده است، گفت: آن چیزی که روشن است اینکه ما نمی‌توانیم حمایت همه را بخریم. بلکه تلاش می‌کنیم با ایجاد یکدلی بین جامعه مربیان و گفت‌وگو شرایطی را فراهم کنیم تا مراجع ذی‌صلاح هم از آنها حمایت کنند.

وی افزود: در کانون مربیان یک صنف کاملا مستقل هستیم و برای اینکه حمایت مسئولان را به دست بیاوریم باید تلاش کنیم نوع کار ما باعث می‌شود مسئولان هم از ما حمایت کنند. ما هم رایزنی‌هایی از قبل داشته‌ایم. خود من با مسئولان فدراسیون، آقای کفاشیان، احسانی و نبی جلسات متعددی داشتم این جلسات را از این به بعد بیشتر خواهم کرد تا حتی برای بخش مربیان بهینه‌سازی کنیم تا حمایت‌های لازم از کانون مربیان انجام شود.

جلالی با اشاره به این که در جلسه دانش‌افزایی مربیان شرکت خواهد کرد، گفت: اینگونه جلسات خیلی خوب است و حتی اگر فدراسیون بخواهد مشابه چنین جلساتی را با هماهنگی کانون مربیان می‌توانیم در طول سال بیشتر هم برگزار کنیم.

وی در خصوص اینکه کارلوس کی‌روش در جلسه دانش‌افزایی مربیان شرکت نمی‌کند، افزود: من دلیل اینکه کی‌روش چرا در جلسه کانون مربیان شرکت نمی‌کند را نمی‌دانم. شاید کار داشته است. اما اگر در جلسه شرکت می‌کرد می‌توانست تعامل خوبی با مربیان داشته باشد.

این مربی تیم فوتبال کشورمان در خصوص مذاکرات خود با مدیران تیم مس کرمان برای حضور در این تیم گفت: هنوز توافق نهایی انجام نشده است و باید بگویم ما در برخی از زمینه‌ها با مدیران مس کرمان به مشکل برخورده‌ایم. به هر حال وقتی در مذاکره‌ای وارد جزئیات می‌شوید ممکن است برخی از بحث‌های پیچیده به وجود بیاید. با این حال مذاکرات ما با مدیران تیم مس ادامه دارد تا به یک جمع‌بندی نهایی برسیم. البته من پیشنهادات دیگری هم از سایر تیم‌های لیگ برتری دارم اما باید منتظر باشیم تا ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. ولی آنچه که حائز اهمیت است اینکه تا به این لحظه توافقی نه با باشگاه مس نه با سایر تیم‌ها نداشتم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها