نماینده مردم هرمزگان در مجلس عنوان کرد:

ضرورت تجمیع روستاهای بشاگرد

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس با بیان اینکه زلزله می تواند فرصت مناسبی برای تجمیع روستاها باشد، عنوان کرد: شهرک سازی و تجمع روستائیان با رضایت کامل می تواند دولت را در ارائه خدمات دهی و ایجاد شبکه های زیر ساختی از جمله آب، برق، تلفن و راه سازی کمک کند.
کد خبر: ۵۶۲۸۲۷
ضرورت تجمیع روستاهای بشاگرد

سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی در گفت‌وگو با مهر با بیان اینکه اعضای کمیسیونهای عمران و برنامه و بودجه مجلس صبح سه شنبه برای بررسی و تهیه گزارشی از وضعیت موجود به هیئت رئیسه مجلس وارد شهرستان بشاگرد شده‌اند، بیان کرد: در این سفر سعی خواهد شد تا تمامی جوانب برای خدمات رسانی بهتر و بازسازی مناطق زلزله زده در چارچوب مقررات ساختمان سازی مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به محرومیت منطقه و شرایط سخت زندگی در بشاگرد، اظهارداشت: متاسفانه زمین لرزه بامداد شنبه موجب شد تا فقر مردم منطقه دو چندان شود. همچنین پس لرزه های مداوم مردم را وحشت زده کرده است.

هاشمی نخل ابراهیمی با اظهار اینکه گرما یکی از عواملی است که در روزهای آینده موجب سخت تر شدن شرایط زندگی برای بی خانمانان زلزله خواهد شد، خاطرنشان کرد: دولت و مسوولان استانی باید هر چه سریعتر نسبت به تامین منابع مالی مورد نیاز برای اسکان دائم زلزله زدگان اقدام کنند.

وی اضافه کرد: متاسفانه 9 ماه از سال گرمای توام با رطوبت بالا در استان هرمزگان حکم فرماست و زندگی در این شرایط را طاقت فرسا می کند از این رو می طلبد تا مسوولان با همراهی و همکاری نمایندگان شورای اسلامی مجلس نسبت به اسکان اقدام کنند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس همچنین با بیان اینکه زلزله می تواند فرصت مناسبی برای تجمیع روستاها باشد، عنوان کرد: شهرک سازی و تجمع روستائیان با رضایت کامل می تواند دولت را در ارائه خدمات دهی و ایجاد شبکه های زیر ساختی از جمله آب، برق، تلفن و راه سازی کمک کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها