اخبار فوتبال اروپا؛

همه نگران مسی

اخبار فوتبال اروپا

سرازیر شدن اورتونی ها به سمت منچستر

به نظر می آید منچستر یونایتد در فصل آینده سایه ای از تیم اورتون باشد چرا که چهار بازیکن اورتون در آستانه پیوستن به من یونایتد هستند.
کد خبر: ۵۶۲۷۰۵
سرازیر شدن  اورتونی ها به سمت منچستر

به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ دیوید مویس سرمربی جدید این تیم که تا همین فصل اخیر هدایت اورتونی ها را بر عهده داشت تا امروز حضور چهار بازیکن خود در اورتون را برای فصل آینده در منچستر قطعی کرده است. علاوه بر این اتفاق، حضور احتمالی بنیتس در ناپولی و قیمت 100 میلیون یورویی نیمار اخبار مهم دیگر فوتبال اروپا بودند.
یک اورتونی دیگر در منچستر
دیوید مویس پس از انتصاب به عنوان سرمربی جدید منچستر یونایتد تنها برنامه ای که برای جذب بازیکنان جدید دارد به بازیکنان اورتون مربوط می شود.
به گزارش پایگاه خبری تری بال فوتبال؛ او به محض دریافت حکم سرمربی گری من یونایتد ابتدا عنوان داشت که دو مهاجم اصلی تیمش را به اولدترافورد می آورد ، سپس از جذب هافبک چپ اورتون خبر داد و اکنون نیز برای جذب  فیل جاگیلکا ، مدافع اورتون برنامه دارد. سان گزارش داد، جاگیلکا با 10 میلیون پوند به منچستر می آید. جاگیلکا شش سال پیش با 4 میلیون پوند از شفیلد یونایتد به اورتون پیوست و اکنون نیز در آستانه عقد قرارداد با من یونایتد قرار دارد.
بنیتس سرمربی ناپولی می شود
بنیتس که آخرین روزهای خود در چلسی را سپری می کند به احتمال بسیار برای فصل آینده در سری آ و تیم ناپولی مربی گری می کند.
به گزارش پایگاه خبری تری بال فوتبال؛ سرمربی کنونی تیم ناپولی یعنی ماتزاری از امضای قرارداد جدید با این باشگاه ایتالیایی خودداری کرده است تا نشان دهد علاقه ای برای ادامه همکاری ندارد. قرارداد او در پایان این فصل به پایان می رسد و او دیگر نمی خواهد در این تیم بماند. اسکای ایتالیا گزارش داد که این باشگاه به دنبال عدم امتناع ماتزاری از امضای قرارداد جدید به دنبال جذب رافائل بنیتز است که تقریبا از چلسی جدا شده است
نیمار 100 میلیون یورویی
باشگاه سانتوس برزیل بر روی ستاره پرطرفدار خود 100 میلیون یورو قیمت گذاشت.
به گزارش پایگاه خبری تری بال فوتبال؛ باشگاه سانتوس در حالی بر روی نیمار  100 میلیون یورو قیمت گذاشته است که باشگاه های رئال مادرید و بارسلونا که از اصلی ترین مشتریان این بازیکن برزیلی هستند به ترتیب پیشنهادهایی به مبلغ 70 و 40 میلیون یورو پیشنهاد داده اند. به غیر از این دو باشگاه اسپانیایی چلسی و آث میلان دیگر مشتریان پرو پاقرص نیمار هستند.
من یونایتد رونی را نمی فروشد
باشگاه منچستر یونایتد رسما اعلام کرد این باشگاه وین رونی مهاجم 27 ساله خود را نمی فروشد.
به گزارش پایگاه خبری تری بال فوتبال؛ طی روزهای اخیر اخبار جدایی رونی از منچستر پررنگ تر شد اما روز گذشته باشگاه رسما اعلام کرد که با وجود همه پیشنهادهایی که برای جذب این بازیکن دریافت کرده است او را نمی فروشد. پاری سن ژرمن فرانسه اصلی ترین مشتری اوست اما طی روزهای گذشته تیم هایی نظیر ساوتهمپتون و نیوکاسل نیز برای جذب رونی دست به کار شدند.
غافلگیری سسک با پیشنهاد منچستر یونایتد
سسک فابرگاس که در آستانه جدایی از بارسلونا قرار دارد با پیشنهاد منچستر یونایتد انگلیس مواجه شده است.
به گزارش پایگاه خبری تری بال فوتبال؛ گفته می شد این هافبک ملی پوش اسپانیایی ها قصد دارد به تیم سابق خود آرسنال برگردد اما اکنون پیشنهاد جدیدی از سوی منچستر یونایتد دریافت کرده است. فابرگاس در رابطه با این پیشنهاد گفت: واقعا غافل گیر شدم، این پیشنهاد می تواند برنامه های من را تغییر بدهد . از اینکه مورد توجه منچستر یونایتد قرار دارم بسیار خوشحالم اما الان زمان مناسبی برای صحبت کردن در این مورد نیست. وی یادآور شد: در رابطه با پیشنهاد منچستری ها ابتدا باید ببینم چه کسی پیشنهاد جذب من را داده است، مویس ، فرگوسن و یا خود باشگاه؟ این برای من خیلی مهم است.
رونالدو موافقت خود را با انتقال به منچستر اعلام کرد
کریستیانو رونالدو این روزها تصمیم مشخصی نمی تواند بگیرد، یک روز تاکید می کند که هنوز با رئال قرار داد دارد اما روز دیگر می گوید که می خواهد به منچستر برگردد، چیزی که دیروز دوباره گفت و تاکید کرد که آماده عقد قرارداد با من یونایتد است.
به گزارش پایگاه خبری ساکرنت؛ حتی بازنشستگی فرگوسن از منچستر یونایتد باعث نشد که این باشگاه از خرید ستاره سابق خود یعنی رونالدو پیشمان شود. این باشگاه برای جذب ملی پوش پرتغالی رئال مادرید تلاش خود را می کند این در حالی است که رونالدو روز گذشته موافقت شفاهی خود را برای انتقال به منچستر اعلام کرد. رونالدو هنوز دو سال با رئال قرارداد دارد و به نظر می آید در صورتی که بخواهد به منچستر برود به دلیل باقی مانده قراردادش با مشکلات زیادی روبرو شود. او سال 2009  با یک قرارداد 80 میلیون پوندی  از منچستر یونایتد به رئال مادرید پیوست و تاکنون 200 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.
آنچلوتی ، پیرلو را می خواهد
کارلو آنچلوتی با وجود اینکه هنوز قرارداد خود را با رئال مادرید نهایی نکرده است اما گفته که پیرلو را قطعا با خودش به این تیم می رود.
به گزارش پایگاه خبری تری بال فوتبال ؛ آندره پیرلو هافبک با تجربه یوونتوس که ارتباط دوستانه ای با آنچلوتی دارد احتمال دارد از فصل آینده برای رئال به میدان برود.آنچلوتی سرمربی کنونی پاری سن ژرمن که در آستانه پیوستن به رئال مادرید است تا جانشین مورینیو شود به سران این باشگاه پیغام داده که به هر شکل ممکن پیرلو را جذب کنند. آنچلوتی پیش از این با پیرلو در آ ث میلان کار کرده است و او را بهترین گزینه برای تیم خود می داند. پیرلوی 33 ساله هنوز یک سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد.
فالکائو به موناکو نمی رود
با وجود تلاش های باشگاه موناکوی فرانسه برای جذب ستاره پرطرفدار آتلتیکو مادرید یعنی رادامل فالکائو ، این بازیکن اظهار داشت که هرگز به این تیم فرانسوی نمی رود.
به گزارش پایگاه خبری تری بال فوتبال؛ فالکائو اظهار داشت که هرگز حاضر به مذاکره با موناکو نیست و اگر قرار است از آتلتیکو جدا شود به تیمی می رود که از باشگاه کنونی او بزرگ تر باشد. مهاجم 26 ساله و کلمبایی آتلتیکو مادرید که از سال 2011 برای این تیم اسپانیایی بازی می کند از منچستر یونایتد، بارسلونا، چلسی و منچستر سیتی هم پیشنهاد دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها