سامان قطبی در گفتوگو با ایسنا افزود: این طرحها برای شرکتهای عرضهکننده خدمات پرداخت (pspها) و پذیرندگان (اصناف) تهیه و به بانک مرکزی پیشنهاد شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه بسیاری از پذیرندگان کارتهای بانکی از اینکه اطلاعات دقیق و ریزی از تراکنشهای خود ندارند، شکایت داشتند، گفت: در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم این امکان را به فروشندگان و پذیرندهها بدهیم تا از طریق پیامک بتوانند از ریزتراکنشهای خود اطلاع یابند و اطلاعات در قالب پیامکی برای آنها ارسال شود.
وی گفت: کسانی که در زمان استفاده از شاپرک با مشکل مواجه میشوند، میتوانند از طریق شعبهای که حسابشان را در آنجا باز کردهاند یا با مراکز پیگیر و پاسخگو رفع این مشکلات تماس بگیرند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
تهیهکننده، نویسنده و بازیگران مجموعه شبکه سه، از چالشهای تولید یک قصه اجتماعی میگویند
در گفتوگو با یک جامعهشناس، تهدیدات و فرصتهای هوش مصنوعی برای خانوادههای ایرانی را بررسی کردهایم
سعید شیخزاده در گفتوگو با «جامجم» عنوان کرد