سامان قطبی در گفتوگو با ایسنا افزود: این طرحها برای شرکتهای عرضهکننده خدمات پرداخت (pspها) و پذیرندگان (اصناف) تهیه و به بانک مرکزی پیشنهاد شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه بسیاری از پذیرندگان کارتهای بانکی از اینکه اطلاعات دقیق و ریزی از تراکنشهای خود ندارند، شکایت داشتند، گفت: در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم این امکان را به فروشندگان و پذیرندهها بدهیم تا از طریق پیامک بتوانند از ریزتراکنشهای خود اطلاع یابند و اطلاعات در قالب پیامکی برای آنها ارسال شود.
وی گفت: کسانی که در زمان استفاده از شاپرک با مشکل مواجه میشوند، میتوانند از طریق شعبهای که حسابشان را در آنجا باز کردهاند یا با مراکز پیگیر و پاسخگو رفع این مشکلات تماس بگیرند.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد