معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران:

نصب صندوق های خود دریافت تا پایان سال در سراسر کشور

مدیر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی اعلام کرد: دستور افزایش سقف دریافت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز از ۲۰۰ به ۵۰۰ هزار تومان صادر شد و بانک‌ها به تمایل خود، می‌توانند به این کار مبادرت کنند.
کد خبر: ۸۹۰۰۸۳
سقف برداشت روزانه از عابربانک‌ها ۵۰۰ هزار تومان شد

به گزارش جام جم آنلاین ، داوود محمد بیگی در خصوص تمهیدات بانک‌ها برای ایام نوروز گفت: مجموعه بانک‌های بانک مرکزی تلاش می‌کنند مردم در ایام نوروز بدون کمترین مشکلی عملیات بانکی خود را انجام دهند.

وی افزود: با توجه به تراکم مراجعه کنندگان به بانک‌ها و به خصوص دستگاه های خود پرداز بانک مرکزی مجوزی در خصوص افزایش سقف برداشت‌ها صادر کرده است.

محمد بیگی ادامه داد: دارندگان کارت عابر بانک می توانند از همان دستگاه بانک مورد نظر تا سقف ۵۰۰ هزار تومان برداشت کنند.

وی تصریح کرد: مجوز سقف برداشت تا مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به همه بانک‌ها داده شده است و در صورتی که بانک‌ها مایل باشند، این امکان را فراهم می کنند.

مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی ادامه داد: امکان برداشت تا سقف ۵۰۰ هزار تومان تا پایان تعطیلات فراهم شده است و بعد از تعطیلات به روال عادی خود باز می‌شود.

محمد بیگی در پاسخ به سوالی در خصوص اسکناس‌های نو و چگونگی تهیه آن از بانک ها گفت: برخی از بانک‌ها اسکناس نو را در دستگاه عابر بانک قرار داده اند و برخی دیگر در شعبه، اسکناس نو را توزیع می کنند.

منبع :مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها