نمایشگاه نامزدهای عزیز

نمایشگاه کتاب آن‌قدر برای خلق‌الله جذابیت فوق‌العاده دارد که این روزها برخی نامزدهای کفش و کلاه کرده برای حضور پرزور در صحنه انتخابات ریاست جمهوری نیز در یک اقدام غیرسیاسی کاملاً فرهنگی و مطالعاتی و محض رضای خدا، با حضور در نمایشگاه و در لابه‌لای مردم، از این فرصت حضور گرم و نرم، به نحو احسن و قابل احسنت استفاده بهینه و کارآمد می‌کنند و چرا نکنند؛ هیچ اشکالی ندارد.
کد خبر: ۵۵۹۹۶۵
نمایشگاه نامزدهای عزیز

اسم مکانش هم که بامسماست؛ نمایشگاه!

در مزیت نمایشگاه:

نیست دانشگاه تنها جلوه گاه

در نمایشگاه هم جلوه خوش است

فی‌‌المثل هرچند دل خیلی خوش است

در کنارش گاه هم قلوه خوش است

کرد جلوه یک کم این تمثیل یخ

گور قافیه، همین جلوه خوش است!

بسته پیشنهادی: از آنجا که ما نیز به عنوان یکی از اهل کتاب و رحمه‌الله و برکاته، مدافع محشور بودن چهره‌های سیاسی با کتاب و کتابخوان‌های مشتاق بن کتاب می‌باشیم؛ لهذا در این راستا نیز عرایضی کاربردی برای نامزدهای محترم حاضر و ناظر در نمایشگاه کتاب تهران داریم که می‌تواند حضور مؤثر آنها را کاربردی‌تر، راهبردی‌تر، عمیق‌تر، وسیع‌تر و همه جورتر نماید:

1ـ نوشتن کتاب: تشویق شوند تا در آینده کتاب تألیف کنند که این جور مواقع چیزی برای نشان دادن در نمایشگاه داشته باشند و با کمال افتخار در کنار کتاب خود با مخاطبان عکس یادگاری و رأی بیاری بندازند. همه به هم خواهند گفت: این نامزد خیلی حالیش می‌شود؛ کتاب نوشته خفن!

2ـ امضاکردن: نامزدها با حضور در غرفه ها، هر کس که کتاب می‌خرد، بگیرند صفحه اولش را امضا کنند. زیر امضا بنویسند: از طرف نویسنده!(از قبل می‌توانند دم نویسنده را هم ببینند که ناراحت نشود. به هر حال نویسنده هم خرج دارد!)

3ـ تخفیف گرفتن: نامزدها دم غرف بایستند و واسطه میان خریدار و انتشاراتی شوند. بلکه بتوانند تخفیف بیشتری برای مشتری بگیرند. این جوری، محال ممکن است که خریدار کتاب، چهره نامزد مورد نظر را به هنگام رأی دادن از خاطر ببرد. مگر آلزایمر داشته باشد که البته چیز عجیبی هم نیست. بعضی از مسئولان اجرایی گاهی خودشان کم‌وبیش دارند. نداشتند که برخی قول و قرارهای زمان تبلیغات انتخاباتی خود را فراموش نمی‌کردند.

رضا رفیع

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها