تا حماسه‌ای دیگر

راه‌اندازی قرارگاه انتخاباتی فجر در ناجا

سردار سعید منتظرالمهدی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی در نشست خبری دیروز از راه‌اندازی «قرارگاه انتخاباتی نیروی انتظامی» خبر داد و افزود: در جهت تحقق شعار امسال و همچنین برگزاری انتخابات در امنیت کامل شبکه‌های ماهواره‌ای، سایت‌های معاند نظام، شبکه‌های اجتماعی و جامعه از سوی پلیس رصد خواهد شد تا انتخابات خرداد ماه در امنیت کامل برگزار شود.
کد خبر: ۵۵۴۶۶۰

متکی از لاریجانی هم دعوت کرد

منوچهر متکی که ظاهرا ازسوی ائتلاف پنجگانه مامور دعوت نامزدهای دیگربه این ائتلاف شده، گفته علی لاریجانی هم می‌تواند وارد ائتلاف شود.

نامزدی سعید جلیلی منتفی نیست

فاطمه آلیا عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در پاسخ به پرسشی درباره نامزدی دکتر سعید جلیلی در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: این موضوع منتفی نیست چرا که این افراد تا لحظه آخر سعی می‌‌کنند زیربار مسئولیت نروند.

حاشیه‌های زودهنگام مراسم مسجد ارک

حاشیه‌های مراسم جبهه پایداری برای معرفی نامزد نهایی، سوژه دیگر رسانه‌ها است و بحث آمدن یا نیامدن حاج منصور ارضی در این مراسم مرتبا تائید و تکذیب می‌شود، از سوی دیگر خبری در محافل غیررسمی درز کرده است که 775 نفر از همفکران گروه پایداری هفته گذشته طی نامه سرگشاده‌ای خطاب به آیت‌الله مصباح یزدی خواستار ائتلاف جبهه پایداری با جریان دولت شده‌اند.

در نبود خاتمی، نامزد دولت برنده می‌شود

سایت صراط نیوز سخنان انتخاباتی محمدرضا خاتمی در گفت‌وگو با یک رسانه بیگانه را پوشش داده است. وی در ادامه سخنان پر تناقض خود ضمن مفروض دانستن پیروزی خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری و تکرار انگاره پیروزی کاندیدای دولت در نبود خاتمی اضافه کرد: اگر خاتمی رقیبی داشته باشد، رقیبش کاندیداهای اصولگرا نیستند. ممکن است کاندیدای دولت باشد.

هاشمی نمی‌آید

محمدباقر نوبخت، سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفته است «هاشمی قصد کاندیداتوری ندارد» و تاکید کرده «آن چیزی که تاکنون» از آیت‌الله هاشمی شنیدیم این است که قصد کاندیداتوری ندارد.

تکلیف دبیرکل رهپویان هفته بعد معلوم می‌شود

علیرضا زاکانی، دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت که هفته آینده نظرش را برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام می‌کند، زاکانی پیشتر به‌عنوان نامزد احتمالی جمعیت ایثارگران و رهپویان اعلام شده بود و چند سخنرانی انتخاباتی نیز در مشهد و تهران ایراد کرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها