دستگیری جاعلان حرفه ای ایران چک

سرهنگ علیرضا حیدری گفت:با تلاش ماموران تخصصی کلانتری 153 شهرک ولیعصر تهران باند جاعلان حرفه ای که اقدام به جعل ایران چک و اسکنان های تقلبی می کردند شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۴۸۵۲۵
دستگیری جاعلان حرفه ای ایران چک

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، رییس کلانتری 153 شهرک ولیعصر گفت: چندی پیش در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر اینکه چند جاعل حرفه ای و سابقه دار در محله تولید دارو تهران ضمن اجاره یک باب منزل مجردی اقدام به جعل اسکناس و ایران چک می کنند؛ رسیدگی به موضوع به سرعت در دستور کار قرار گرفت و اقدامات اطلاعاتی ماموران تخصصی این کلانتری در این رابطه آغاز شد.

وی افزود: عوامل تجسس کلانتری با تحقیقات غیر محسوس و اقدامات اطلاعاتی از جاعل بودن اعضای باند که سه جوان به نام های مهدی 27ساله، جمشید 30 ساله و مهدی .ح سرکرده باند 40 ساله، اطمینان حاصل کردند در محل هایی که احتمال حضور آنان متصور بود کمین زده که در نهایت موفق شدند طی یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دو نفر از متهمین را که سوار بر یک دستگاه خودرو 206 بوده و در حال پخش پولهای جعلی بودند را دستگیر و در حین دستگیری از آنان حدود 28 قطعه ایران چک جعلی کشف و ضبط کردند.

سرهنگ حیدری با اشاره به محرز بودن جرم متهمان و با عنایت به حرفه ای و سابقه دار بودن آنان در زمینه جعل پول تقلبی، اظهارداشت: متهمان پس از دستگیری به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفتند که در خلال بازجویی های پلیسی نامبردگان، لب به اعتراف گشوده و اظهار داشتند: شخص دیگری که «مهدی. ح» نام دارد ایران چک ها را به آنها داده که این متهم که سرکرده باند به شمار می رفت نیز با اقدام اطلاعاتی ماموران در محله تولید دارو به دام افتاد و پس از انتقال به کلانتری همه متهمان در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفتند.

رییس کلانتری 153 شهرک ولیعصر خاطرنشان کرد:این اقدام ماموران و تلاش شبانه روزی آنان که به انهدام باند جاعلان اسکناس و ایران چک های تقلبی در جنوب پایتخت انجامید موجبات خرسندی و رضایت مندی ساکنان و اهالی منطقه را فراهم آورده است بطوریکه شهروندان ضمن نصب پلاکارد و پارچه نوشته از تلاش مجموعه کلانتری 153 شهرک ولیعصر(عج) تقدیر و تشکر کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها