ورود و خروج 4 میلیون مسافر در پایانه‌های مسافربری پایتخت در ایام نوروز

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها گفت: طی یک ماه گذشته و در ایام تعطیلات نوروز حدود 4 میلیون نفر از شهروندان برای انجام سفرهای خود از سرویس‌های مسافربری پایانه‌های شهر تهران استفاده کرده‌اند.
کد خبر: ۵۵۳۵۱۵
ورود و خروج 4 میلیون مسافر در پایانه‌های مسافربری پایتخت در ایام نوروز

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان پایانه‌های شهرداری تهران، محمدرضا حاجی‌بیگی با بیان این مطلب گفت: از پانزدهم اسفندماه سال گذشته تا پانزدهم فروردین ماه امسال، 3 میلیون و 992 هزار و840 شهروند مسافر با برخورداری از امکانات و خدمات سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارها، سفرخود را به مقصد شهرهای گوناگون کشور، از پایانه‌های مسافری غرب، جنوب، شرق و بیهقی تهران آغاز کردند، یا از طریق آنها به تهران وارد شدند.

وی افزود: در این مدت، یک میلیون و 996هزار و 420 نفرمسافر با استفاده از 109 هزار و 653 سرویس مسافربری از پایانه‌های مسافری تهران راهی مقاصد خود شدند و با احتساب همین میزان مسافر ورودی، 3 میلیون و 992 هزار و840 نفرمسافر از طریق پایانه‌های مسافری چهارگانه تهران جابه‌جا شده‌اند.

حاجی‌بیگی تصریح کرد: پایانه مسافری غرب، بیشترین شمار مسافر خروجی از تهران به میزان 831هزار و 676 نفر و بیشترین شمار سرویس مسافربری را به میزان  48 هزار و 106 سرویس(اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری) در میان پایانه‌های مسافری تهران به خود اختصاص داد و پایانه مسافری جنوب نیز با 692هزار و 384مسافر و 32 هزار و 220 سرویس مسافربری در رتبه بعدی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در یک ماه گذشته و از آغاز اجرای طرح استقبال از نوروز، پایانه مسافری شرق شاهد خروج 310 هزار و649 نفر مسافر با استفاده از 20هزار و 486سرویس مسافربری بود؛ در حالی که 161هزار و 711 مسافر با استفاده از 8 هزار و 841 سرویس مسافربری، کلانشهر تهران را از پایانه مسافری بیهقی به سوی مقاصد خود در دیگر شهرهای کشورمان ترک کردند.

محمدرضا حاجی‌بیگی همچنین از استقبال خوب مادران مسافر از اتاق مادر و کودک در ایام نوروز خبر داد و گفت: در مدت یادشده، 888 نفر از بانوان مسافر برای رسیدگی به نوزاد‌شان از امکانات اتاق مادر وکودک درپایانه‌های مسافری تهران که رایگان است برخوردار شدند.

وی افزود: همچنین یک‌هزار و 79نفر از علاقه‌مندان به کتابخوانی، با حضور در کتابخانه پایانه‌های مسافری چهارگانه تهران، زمان انتظار خود را با مطالعه کتاب و نشریات گوناگون سپری کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها