با آب سرد، چای داغ درست کنید

به تازگی مخترعین دستگاهی ساخته‌اند که می‌تواند با استفاده از آب سرد، آب داغ تولید کند.
کد خبر: ۵۵۱۵۷۲
با آب سرد، چای داغ درست کنید

گرم کردن آب انرژی بسیاری مصرف می‌کند که باعث وارد شدن هزینه‌های زیادی به خانواده‌ها نیز می‌شود، اما کمتر به آن توجه شده تا راهی برای کاهش هزینه‌های ناشی از تولید آب داغ پیدا شود. در تازه‌ترین اختراع ساخته شده به دست محققین، نمونه آزمایشی وسیله‌ای رونمایی شده که می‌تواند با استفاده از آب سرد، آب را گرم کند.

این دستگاه می‌تواند انرژی موجود در آب سرد را گرفته و با استفاده از آن آب داغ به کاربر تحویل دهد. طبق گفته سازندگان این محصول، آب شرب خانگی که دمایی حدود 21 درجه سانتی گراد دارد وارد دستگاه می‌شود و از جاییکه این دما برای مصارف عادی خانگی بالا می‌باشد با کاهش دمای این آب از آن برای تولید آب گرم استفاده می‌کند.

این دستگاه با ورود 76 لیتر آب شرب معمولی به مخزن آب سرد می‌تواند دمای یک مخزن 189 لیتری آب را بالا برده و آب داغ به کاربر تحویل دهد. (باشگاه خبرنگاران جوان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ع
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
۰
۰
این اختراع نیست بلحاظ فیزیكی اب در خلاء در صفر درجه میجوشد اگر این شرایط در دستگاهی بوجود اید واین جوشش را ماندگار كند ودر برابر تماس با اتمسفر نگذارد پائین بیاد وانرا تحویل دهد این كار براحتی توسط سازندگان لوازم اشنا به هیدرولیك وفیزیك سیالات عملی میشود دستش درد نكند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
۰
۰
كاش می فرمودید این اختراع در كدوم كشور انجام گرفته.
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
۰
۰
بسیار جالب.

نیازمندی ها