فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از انهدام دو باند قاچاق انسان در مرزهای شمال غرب کشور خبر داد و گفت: در این رابطه ده قاچاقچی شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۵۰۲۶۰

به گزارش جام‌جم، سردار حسین ذوالفقاری دیروز در نشست خبری گفت: طی چند روز گذشته، ماموران مرزبانی شمال غرب کشور توانستند یک باند قاچاق انسان را شناسایی و متلاشی کنند. اعضای این باندها با شگردهای مختلف اتباع پاکستانی و افغان را از مرزهای شرقی وارد کشور کرده و با دریافت 2.5 تا پنج میلیون تومان، آنها را از مرزهای شمال غربی کشور خارج می کردند.

به گفته فرمانده مرزبانی، ماموران موفق شدند با اقدامات اطلاعاتی، اعضای این دو باند را شناسایی و ده نفر را در این ارتباط دستگیر کنند.

ذوالفقاری همچنین از نجات 17 تبعه خارجی از مرگ خبر داد و افزود: ماموران هنگ مرزی ماکو هنگام گشتزنی متوجه 17 تبعه آذربایجانی از جمله 15 مرد و دو زن شدند که موقع خروج غیرقانونی در برف گرفتار شده بودند و اگر گشت مرزبانی این افراد را پیدا نمی‌کرد، جانشان را از دست می‌دادند.

ذوالفقاری افزود: عده‌ای قاچاقچی مسیری را به این افراد معرفی و آنها را در نوار مرزی رها کرده بودند. این افراد نیز کیسه‌های سفیدی بر سرشان کشیده بودند تا در میان برف شناسایی نشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها