دیشب از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2 بازی به طور همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی تیم فوتبال بارسلونا که بازی رفت را با نتیجه 2 بر صفر در سن‌سیرو مغلوب میلان شده بود، در ورزشگاه مملو از تماشاگر نیوکمپ میزبان روسونری بود که این بازی در پایان با نتیجه 4 بر صفر به سود بارسلونا به پایان رسید.
کد خبر: ۵۴۹۳۶۷
بازی برگشت میلان بارسا

لیونل مسی خیلی زود و در دقیقه 5 با ضربه‌ای زیبا از روی خط محوطه جریمه دروازه میلان را گشود تا بازی بیش از پیش حساس شود و بارسلونایی‌ها امیدوار به بازگشت نتیجه دور رفت باشند.

پس از این گل بارسلونا بر شدت حملات خود افزود و در صحنه‌ای روی شوت اینیستا و با دفع ناقص آبیاتی دروازه‌بان میلان توپ به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و در ادامه نیز ضربه سر مسی به پشت دروازه رفت و وارد دروازه نشد.

دقیقه 40 لیونل مسی باز هم گلزنی کرد تا بارسا نتیجه دور رفت را جبران مند و 2 بر صفر پیش افتد. در نهایت نیز نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر به سود بارسا به پایان رسید.

در نیمه دوم باز هم روی حملات بارسا داوید ویا با شوتی زیبا در دقیقه 55 بارسلونا را 3 بر صفر پیش انداخت. در دقیقه 90 نیز جوردی آلبا روی ضد حمله گل چهارم بارسلونا را زد تا تمام امیدهای آث میلان نقش بر آب شود و در نهایت بارسلونا با نتیجه 4 بر 2 در مجموع به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها