راه آهن از فصل آینده «سورینت» می شود!

علی دایی 5 سال دیگر در راه آهن

وکلای علی دایی انعطاف بیشتری نشان دادند

رئیس کمیته انضباطی: علی دایی و پرسپولیس هنوز به توافق نرسیده اند

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه پرسپولیس توافق‌نامه‌ای در مورد پرونده علی دایی به ما ارائه نکرده است.
کد خبر: ۵۴۷۵۱۹
رئیس کمیته انضباطی: علی دایی و پرسپولیس هنوز به توافق نرسیده اند


اسماعیل حسن‌زاده در مورد وضعیت پرونده شکایت علی دایی از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در آخرین جلسه‌ای که با وکلای طرفین در کمیته انضباطی داشتیم مقرر شد دو طرف با یکدیگر توافق کنند. البته وکلای علی دایی انعطاف بیشتری نشان دادند و در پایان همان جلسه نیز اعلام کردند که با انجام توافقات موافق هستند و آن را امضا کردند اما وکیل پرسپولیس گفت اجمالا موافقم اما باید با مدیران باشگاه در این زمینه صحبت کنم و شنبه یا یکشنبه نتیجه را اعلام خواهم کرد.
وی ادامه داد: از آن شنبه چند روزی می‌گذرد و امروز که چهارشنبه است هیچ توافقنامه‌ای از طرف باشگاه پرسپولیس به دست ما نرسیده است. به احتمال خیلی ضعیف ممکن است ما جلسه دیگری بگذاریم و طرفین را برای این جلسه بخواهیم. اما به احتمال فراوان قبل از پایان سال کمیته انضباطی خودش در این مورد رای را صادر خواهد کرد. هم در مورد شکایت علی دایی از باشگاه به دلیل مطالباتش و هم بابت شکایتی که طرفین از یکدیگر بابت مصاحبه‌ها انجام دادند.
رئیس کمیته انضباطی در مورد اجرای قانون اختصاص 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه به تماشاگران میهمان در بازی استقلال و تراکتورسازی گفت: این مسئله در حیطه وظیفه سازمان لیگ است اما من به عنوان یکی از افراد بدنه فوتبال می‌گویم که غیر از دو تیم استقلال و پرسپولیس که پرطرفدار هستند این قانون در همه رده‌های لیگ و حتی لیگ برتر اجرا می‌گردد اما در مورد این دو باشگاه پرطرفدار به دلایل مختلف تیم میهمان 50 درصد از ورزشگاه را به تماشاگران استقلال و پرسپولیس می‌دهد. این یک قانون نانوشته در فوتبال ما شده است. که این دو تیم در شهرهایی هم که میهمان هستند 50 درصد از ظرفیت ورزشگاه به آنها اختصاص داده می‌شود.
حسن‌زاده تصریح کرد:‌ مسئولان باشگاه تراکتورسازی نیز می‌گویند ما نیز یک تیم پرطرفدار هستیم و باید مثل پرسپولیس و استقلال با آنها برخورد شود. اگر این مسئله به تصویب مسئولان برسد، تراکتورسازی هم می‌تواند مثل دو باشگاه دیگر عمل کند.
وی در مورد انتخاب ناظر انضباطی برای دیدار استقلال و تراکتورسازی گفت:  من خودم ناظر انضباطی این دیدار  هستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها