گدای سارق

در پی دستگیری سارق مغازه بدلیجات بازار اصفهان، مشخص شد وی یکی از متکدیان بزرگ شهر است که به علت اعتیاد شدید به تکدی گری اشتغال دارد.
کد خبر: ۵۴۷۵۰۶
گدای سارق

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، در پی وقوع یک فقره سرقت در بازار بزرگ اصفهان ماموران انتظامی پلیس مرکز استان بلافاصله به محل اعزام شدند که در بررسی ها مشخص شد فردی با تخریب شیشه یک مغازه بدل فروشی اقدام به سرقت تعدادی بدلیجات کرده و متواری شده است.

مأموران با تحقیقات گسترده و راهنمایی نگهبان بازار با گشت زنی های مستمر خود سرانجام به فردی که در گوشه ای از بازار در حال گدایی بود مشکوک شده و در بازرسی بدنی از وی بدلیجات مسروقه را کشف و ضبط کردند را به همراه تعداد زیادی اسکناس و پول خرد کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام این خبر، افزود: متهم که اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد در بازجویی های صورت گرفته اعتراف کرد که در سطح شهر به امر تکدی گری اشتغال دارد، ولی امروز به دلیل کافی نبودن درآمدش از این راه برای تامین مواد مصرفی دست به این سرقت زده است.

سرهنگ حسن یاردوستی با بیان اینکه کلیه اموال مسروقه به مالباخته بازگردانده شد، اظهار داشت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

newsQrCode
برچسب ها: سرقت گدایی اعتیاد
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها