سمانه دستگیر شد

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک زن به نام «سمانه» خبر داد و گفت: وی از فروشگاه های لباس زنانه در محدوده تجریش سرقت می کرد.
کد خبر: ۵۴۷۱۴۶
سمانه دستگیر شد

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس،سرهنگ مهدی رضایانی گفت: مدتی پیش تعدادی شکایت از سوی فروشندگان و مالکان فروشگاه های پوشاک زنانه به کلانتری های محدوده شمال تهران ارجاع شد که در آنها گزارش شده بود که یک زن با پوشش های مختلف اقدام به سرقت از فروشگاه های آنها کرده و پس از مدتی مالکان و فروشندگان متوجه این موضوع شده اند که دیگر کار از کار گذشته بود.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و امکان اقدام مجدد این سارق برای سرقتی دیگر، بلافاصله پرونده ای در این خصوص تشکیل و تیمی از ماموران تجسس کلانتری های زیرمجموعه این سرکلانتری برای شناسایی و بازداشت متهم وارد عمل شدند که در این رابطه پلیس زن کلانتری های با گشتزنی های نامحسوس و همچنین حضور در مکان هایی که امکان سرقت بود، اقدامات خود را آغاز کردند.

سرهنگ رضایانی تصریح کرد: در ادامه فیلم های ضبط شده دوربین های مداربسته فروشگاه های مذکور مورد بازبینی قرار گرفته و با بررسی تمامی لحظه های ضبط شده در فیلم ها، ماموران کارشناس کلانتری 101 تجریش، موفق شدند چهره این زن را در یکی از سرقت ها شناسایی کرده و چهره متهم را که زنی حدودا 30 ساله بود، به دست آورند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: با این تفاسیر ماموران چهره متهم را از طریق سیستم رایانه پلیس استعلام کردند و سوابق متهم را که از سارقان سابقه دار این محدوده بود به دست آوردند که  حکم بازداشت وی از سوی مقام قضایی صادر شد و متعاقب آن تصویر چهره وی به تمامی گشت های انتظامی ارجاع شد تا اینکه این اقدامات روز گذشته نتیجه داده و ماموران زن پلیس موفق شدند این سارق حرفه ای را در یکی از فروشگاه های لباس زنانه شناسایی و در حالی که تعدادی البسه مسروقه همراه داشت، بازداشت کنند.

سرهنگ رضایانی اضافه کرد: دقایقی پس از دستگیری، متهم به کلانتری منتقل شد که طی تحقیقات انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از فروشگاه های مذکور اقرار و در اعترافات خود به چندین فقره سرقت نیز اعتراف کرد.

گفتنی است؛ این متهم که «سمانه» نام دارد، پس از اقرار به جرایم خود به همراه پرونده تکمیلی و شکایت نامه شاکیان، به دادسرا منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۷
۰
۰
خبر خوبی بود

نیازمندی ها