یکی از دو زن سارق که با سلاح قلابی وارد یک آرایشگاه زنانه در مشهد شده و با تهدید صاحب محل، طلاهایش را دزدیده بودند، دستگیر شد.
کد خبر: ۵۳۷۵۱۳
سرقت مسلحانه از آرایشگاه زنانه

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش زن آرایشگری با حضور در پلیس آگاهی استان خراسان رضوی علیه دو زن جوان به اتهام دزدی مسلحانه طلاهــــایش شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد، روز حادثه وی در محل کارش تنها بوده که دو زن به عنوان مشتری وارد آرایشگاه شده و یکی از آنها او را با سلاح تهدید به مرگ کرده و همدست دیگر زن مسلح نیز طلاهای چند میلیونی او را دزدیده و با یک دستگاه خودرو متواری شده‌اند.

دستگیری زن سارق

با اطلاعات به دست آمده از شاکی و چهره‌نگاری رایانه‌ای از دزدهای مسلح آرایشگاه، ماموران چند روز پیش یکی از دزدهای فراری را دستگیر و در بازرسی از خانه متهم یک قبضه کلت قلابی کشف و ضبط کردند.

سرهنگ بیدمشکی رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی در این باره به خبرنگار ما گفت: متهم پس از دستگیری و انتقال به پلیس آگاهی، در تحقیقات عنوان کرد، در پی آشنایی با دختر جوانی که او هم مشکل مالی داشته، تصمیم به دزدی مسلحانه می‌گیرند. به این ترتیب که با تهیه سلاح قلابی به عنوان مشتری وارد آرایشگاه زنانه شده و با همدستی یکدیگر و تهدید زن آرایشگر، طلاهایش را سرقت می‌کنند.

بنا بر این گزارش، در پی اعتراف زن سارق، برای وی قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از وی برای کشف اموال مسروقه و دستگیری همدست فراری‌اش و نیز رازگشایی از دیگر جرایمشان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ارش عدالت
-
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
۰
۰
اینارم باید اعدام كنن یا در ملا عام دستشون رو قطع كنن چون هم دزدی كردن هم زورگیری خشن كه حكم زورگیری خشن فقط اعدام ولی دلیل نمیشه چون اینا زن بودن تخفیف بخورن و این عادلانه نیست كه مردها مجازاتشون سنگین تر از زنها باشه.......
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها