آقای رییس! این جایگاه شما نیست

دادکان:علی آبادی جزیره خودمختار ساخته است

پس از آن که محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگویی پالس‌های مثبتی را برای بازگشت محمد دادکان به ورزش فرستاد رییس سابق فدراسیون فوتبال هم پس از مدت‌ها سکوتش را شکست.
کد خبر: ۵۴۶۱۲۶
دادکان:علی آبادی جزیره خودمختار ساخته است

قسمت هایی از تازه ترین گفت و گوی محمد دادکان را می خوانید: من می‌خواهم این سوال را بپرسم که آن قلم‌های شرافتمندانه کجا هستند؟ چرا نمی‌پرسند که مسئولان کمیته ملی المپیک برای چه بر ماندن اصرار دارند؟ آن‌ها یک روز مدعی بودند که دادگان با فیفا در ارتباط است و مدام به آلمان می‌رود. آن‌ها به من لقب اجنبی پرست دادند. یادم می‌آید در همان روزها عماد افروغ رییس کمیسیون فرهنگی مجلس من را دعوت کرد و ناراحت بود که چرا در ورزش به این راحتی مدیرسوزی می‌کنیم؟ من می‌خواهم بپرسم که ماندن علی‌آبادی چه سودی به ورزش می‌رساند؟ برای ماندن یک مدیر یا عوام باید او را بخواهند، یا متخصصین یا دولت. حالا وقتی که هیچ کدام آن مدیر را تایید نمی‌کنند، ماندنش چه سودی دارد؟ چطور این آقایان می‌خواهند بدون اینکه مقبولیتی اجتماعی، سیاسی و ورزشی داشته باشند در ورزش بمانند؟ تا کی می‌خواهند با نامه‌نگاری‌هایشان به کمیته بین‌المللی المپیک برای ورزش مملکت دردسر ایجاد کنند یا پای شیخ حمد را به ورزش ایران باز کنند؟ آن‌ها که مدعی بودند من در بغل اجنبی‌ها هستم چرا الان خودشان دست به کارهایی می‌زنند که ورزش ایران را با چالش روبه‌رو می‌کند؟ فکر می‌کنم زمستان رفت و روسیاهی به زغال ماند. آن‌ها که خودشان را وطن‌پرست می‌دانستند اکنون برای کشور مشکل ایجاد کرده‌اند. آقای کیومرث هاشمی که آن روزها مصاحبه می‌کرد و می‌گفت دادگان در دامن خارجی‌هاست، چرا الان سکوت کرده؟ تا کی می‌خواهد کنار باشد و از واقعیت حرفی نزند؟ وزنه‌برداری و کشتی را از این ورزش بگیرید تا معلوم شود این آقایان برای ورزش چه کرده‌اند.

به گزارش ایسنا دادگان در ادامه می گوید:  برای من این موضوع عجیب است که چرا برخی مدیران فدراسیون‌ها که سال‌ها سابقه حضور در ورزش را داشته‌اند سکوت کرده‌اند؟ چرا مشحون، ناطق نوری، کرباسیان و خسروی وفا مقابل این اجحافی که به ورزش می‌شود سکوت کرده‌اند؟ شما که می‌دانید روسای کمیته ملی المپیک چگونه انتخاب شده‌اند چرا سکوت کرده‌اید؟ شما نمی‌دانید مسئولان کمیته ملی المپیک از جان ورزش چه می‌خواهند؟ آقای علی‌آبادی در تلویزیون آمده و گفته که من دادگان را برکنار نکردم و بیرون از برنامه گفته که دولت دادگان را برکنار کرده است. مهندس شهنازی و رضا رحیمی را پیش من فرستاده تا بگوید که برکناری‌اش کار دولت بوده است اما من از گوشه و کنار شنیده‌ام که دکتر احمدی نژاد گفته که برکناری من اجحافی بوده که در حق مدیریت آن زمان فدراسیون روا شده و کاری کنید که دادگان به فوتبال برگردد. آقای علی‌آبادی که خودش می‌گفت جزیره خودمختار نمی‌خواهد چرا جزیره خودمختار راه انداخته است؟ من از رسانه‌ها می‌خواهم خدمات مدیریت علی‌آبادی در ورزش را بنویسند و به اطلاع مردم برسانند. چرا آن زمان علی آبادی می‌گفت عمر مدیریت چهار سال است ولی حالا که 7 سال از مدیریت خودش می‌گذرد در تکاپو است که باز هم در ورزش بماند؟ اگر اساسنامه کمیته ملی المپیک ایراد دارد، چرا چهار سال پیش که با همین اساسنامه روی کار آمدید این ایرادها را ندیدید؟ چرا در این چهار سال اساسنامه را اصلاح نکردید و حالا که انتخابات نزدیک است یادتان افتاده اساسنامه ایراد دارد؟ من برای روسای فدراسیون‌های برکنار شده متاسفم که می‌گویند می‌خواهیم برگردیم. آیا شما می‌خواهید برگردید به ورزش خدمت کنید یا می‌خواهید گروهی درست کنید تا فردی را در ورزش نگه دارید که هیچ سنخیتی با ورزش ندارد. چرا نباید به جای علی‌آبادی یک ورزشکار المپیک دیده رییس کمیته ملی المپیک شود؟ مگر این شما نبودید که می‌گفتید ورزش به حضور جوانان و مدیریت آن‌ها نیاز دارد؟ چطور وقتی شما رییس سازمان بودید به راحتی می‌توانستید روسای فدراسیون‌ها را برکنار و روسای کمیته ملی المپیک را انتخاب کنید و هیچ کس هم حق نداشت صحبت کند؟

اگر آن رفتار شما قانونی بود، رفتار مسئولان فعلی وزارت ورزش هم قانونی است. آقای علی‌آبادی! این جایگاهی که شما برای نگه داشتنش تلاش می‌کنید، برای شما نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سهند
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
۰
۰
افرین به اقای دادكان، به خدا تمام حرف هایش درست است تا كی افراد نالایق باید مدیریت كنند؟

نیازمندی ها