ثبت نام متقاضیان مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

ثبت نام از متقاضیان رشته های با آزمون مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی در سایت سازمان سنجش از امروز ششم اسفند ماه آغاز و تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۴۴۰۲۰
ثبت نام متقاضیان مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اعلام خبر فوق، افزود: متقاضیان دارای مدرک کاردانی می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ، دفترچه راهنمای این آزمون را دریافت و مطالعه کرده و گزینه های موردنظر خود را انتخاب کنند.

وی اظهار داشت: هر داوطلب باید با تهیه یک اعتبار نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کند و متقاضیان ادامه تحصیل در واحدهای دانشگاه آزاد باید علاوه بر کارت اعتباری ثبت نام، یک کارت اعتباری علاقه مندی که در سایت سنجش مشخص شده است تهیه و اقدام به ثبت نام کنند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص زمان برگزاری این آزمون گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون پذیرش دانشجو کارشناسی ناپیوسته با آزمون در روز پنجشنبه 24 مرداد ماه سال 92 خواهد بود که اطلاعات بیشتر در خصوص آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی افزود: این آزمون مخصوص داوطلبانی است که یا دارای مدرک کاردانی معتبر از یکی از دانشگاه های مورد تأیید وزارت علوم می باشند و یا کسانی که شاغل به تحصیل در مقطع کاردانی هستند و تا تاریخ 31 شهریور 1392 فارغ التحصیل می شوند.

اقبالی تأکید کرد: این آزمون برای تعداد محدودی از رشته/شهرها برگزار می شود، در حالی که دانشگاه آزاد برای رشته های متعدد و متنوعی که در واحدهای مختلف دانشگاهی ارائه می شود، آزمـون را حذف کـرده است که داوطلـبان می توانند در زمان معین و مقرر، از طریق سایت روابط عمومی به آدرس www.pubr-azmoon.com از اخبار آن مطلع شوند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی افزود: اگر داوطلـبی در خصوص این آزمـون (مخصوص دانشگاه آزاد) با سؤالاتی مـواجه شـد، می تواند سؤال خود را از طریق www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com مطرح یا به آدرس porsesh@azmoon.net  ایمیل خود را ارسال کند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها