24 هزار یورو برای شنا در رودخانه آلوده

یک پیمانکار چینی مبلغ 24 هزار یورو به مسئول حفظ محیط زیست منطقه زژیانگ پرداخت می کند در صورتی که وی بپذیرد در یک رودخانه آلوده شنا کند.
کد خبر: ۵۴۳۷۱۹
24 هزار یورو برای شنا در رودخانه آلوده

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از جنتساید، جین زنگمین پیمانکار و بازرگان چینی به بائو ژمینگ مسئول حفظ محیط زیست منطقه زژیانگ پیشنهاد داده است در صورتی که وی در رودخانه آلوده شهر روئیان این منطقه شنا کند مبلغ 200 هزار یوان معادل حدود 24 هزار یورو را به وی بپردازد.

درواقع، این پیمانکار با مشاهده آلودگی رودخانه شهر روئیان زادگاهش که روزگاری خاطره خوشی را از آب زلال آن داشته ،قلبش به درد آمده است.

وی برای جلب توجه مقامات نسبت به این مساله زیست محیطی  پیشنهاد پرداخت این مبلغ هنگفت را به مسئول حفظ محیط زیست منطقه زژیانگ داده است.

به نوشته چاینا دیلی، جین زنگمین به شیوه ای اقدام کرده که پیشنهادش در رسانه ها بازتاب گسترده ای داشته باشد. او پیشنهادش را به همراه عکسی از این رودخانه روی وبلاگ خود گذاشته است.

وی یک کارخانه تولید کفش های پلاستیکی را متهم کرده که زباله های صنعتی اش را در آب رودخانه می ریزد.

در ابتدا بائو ژمینگ مسئول حفظ محیط زیست منطقه زژیانگ باید 20 دقیقه در آب رودخانه شنا می کرد تا 24 هزار یورو را دریافت کند. اما پس از اینکه یکی از کارکنان اداره حفظ محیط زیست منطقه زژیانگ تصریح کرد که آب رودخانه آن گونه که گفته می شود آلوده نیست، جین زنگمین به این کارمند پیشنهاد داد همین مبلغ را به او می پردازد اگر فقط  20 قدم در آب رودخانه راه برود. مترجم: بهرام افتخاری. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها