وزارت اطلاعات در بیانیه سوم خود پیرامون بازداشت و احضارهای اخیر از درک عمیق، صداقت و همکاری راهگشای غالب افراد احضار و دعوت شده ابراز خرسندی کرد.
کد خبر: ۵۴۲۵۷۰

در این اطلاعیه آمده است: چهار نفر از عناصری که در فهرست احضار یا بازداشت قرار داشتند، متواری شده‌اند که یک نفر از آنها با خروج غیرقانونی از مرزهای کشور به خارج فرار کرده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: اطلاعات به دست آمده حکایت از اداره تعدادی از شبکه‌های رادیویی، تلویزیونی، سایت‌های خبری ضدانقلاب و وابسته به عناصر فراری فتنه 88 توسط هسته‌ مرکزی مستقر در ارگان عملیات روانی سازمان جاسوسی دولت انگلیس (موسوم به بی‌.‌بی‌.سی) دارد. برخی از رسانه‌هایی که تاکنون ارتباط یا وابستگی آنها به هسته‌ موصوف محرز شده است، عبارتند از: سایت‌های جرس، کلمه، ملی مذهبی، نوروز، ندای سبز آزادی، روز آنلاین، گذار، خودنویس و سحام نیوز، شبکه‌های رادیویی R.F.I (فرانسه)، دویچه وله (آلمان)، رادیو فردا (آمریکا)؛ شبکه‌های تلویزیونی B.B.C (انگلیس)، V.O.A (آمریکا)، من و تو (انگلیس).

وزارت اطلاعات افزوده است: وابستگی سران شبکه به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و خیانت‌های آنها به مردم و به عناصر بازداشت شده چنان است که تعدادی از اعضای شناسایی شده شبکه تقاضا کردند اطلاعات و تجربیات خود از این شبکه را بازگو و منتشر کنند تا هشداری برای دیگران باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها