آدم ربایی دیلر مواد مخدر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از stratfor، در شهر چیوهاوا در شمال مکزیک یکی از بزرگترین فروشندگان مواد مخدر ربوده می شود.
کد خبر: ۵۴۲۳۵۴
آدم ربایی دیلر مواد مخدر

در ابتدای فیلم یک شخصی با شلوار سفید در گوشه‌ی فروشگاه ایستاده است و احتمالا او یک فروشنده مواد مخدر است، همچنین وی احتمالا با وانت قرمز رنگی که جلوی مغازه پارک شده، آمده است. آن طور که به نظر می‌رسد طوری با خیال آسوده ایستاده که احتمالا از افراد رده بالا در کار خود است.

چندی بعد اولین خودرو که احتمالا رهبری عملیات را انجام می‌دهد، فرا می‌رسد و پس از آن سایر خودروها در حالی که به طوری غیر محسوس یکدیگر را اسکورت می‌کنند، می‌آیند. پس از چند ثانیه مشخص می‌شود که شش خودرو عضو یک تیم آدم ربایی هستند.

اگر به مظنون در قسمت پایین راست صفحه نگاه کنیم مشاهده می‌کنیم که او با اسلحه ای که به سمت قربانی نشانه گرفته شده پیاده شده و به سمت او می‌دود، و سایر افراد تیم، قربانی را می‌گیرند و به سمت خودرویی که در آن سوی خیابان توقف کرده، هدایت می‌کنند.

با نگاهی اجمالی به وقایع روی داده شده، موارد زیر استنباط می‌شود.

- تیم آدم ربایان به صورت کاملا مجهز و با اسلحه‌ها و خودروهای زیادی آمده بودند، بنابراین احتمال یک درگیری عظیم مسلحانه را با یک گروه دیگر می‌دادند.

- این که این تیم ها به این بزرگی بودند خود بیانگر این است که سازماندهی‌شان توسط یک گنگ کوچک محلی انجام نشده و از یک کارتل بزرگ دستور می‌گیرند.

- این عملیات آنقدر با دیسیپلین و نظم و برنامه ریزی بالایی انجام شده بود که با حداقل هزینه بتوانند قربانی را دستگیر کنند.

و در انتها متاسفانه پایان خوشی در انتظار قربانی نبود، پیکر او چند روز بعد داخل زباله ها در حالی پیدا شد که با اصابت یک گلوله در سر جان باخته بود.

علیرضا طیاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها