فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب از کلاهبرداری 360 میلیون ریالی با فروش سکه‌های عتیقه از طریق تماس تلفنی با سه شهروند این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۱۵۶۵
کلاهبرداری با فروش سکه‌های عتیقه

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب، از دستگیری متهمی خبر داد که به بهانه فروش سکه‌های عتیقه، اقدام به کلاهبرداری 360 میلیون ریالی از 3 نفر از شهروندان کرده بود .

یوسف حاتمی اعلام کرد: در پی مراجعه 3 نفر از شهروندان به پلیس آگاهی گیلانغرب و اعلام شکایت از مالک یک خط تلفن همراه با شماره معلوم به اتهام کلاهبرداری، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران آن پلیس قرار گرفت.

حاتمی افزود: بررسی‌های به‌عمل آمده توسط ماموران حکایت از آن داشت، مالک خط تلفن همراه مذکور ضمن تماس با 3 شاکی پرونده اعلام داشته است تعدادی زیادی سکه عتیقه پیدا کرده و حال برای فروش سکه‌ها به کمک آن‌ها نیاز دارد .

این مقام انتظامی تصریح کرد: متاسفانه شاکیان پرونده بدون هیچ‌گونه شناختی از شخص تماس گیرنده به وی اعتماد کرده بودند و به طرق مختلف مبلغ 360 میلیون ریال از آن‌ها کلاهبرداری شده بود.

حاتمی خاطرنشان کرد: در این رابطه با کار اطلاعاتی دقیق و حساب شده ماموران پلیس آگاهی گیلانغرب هویت فرد کلاهبردار شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر شد.

وی ادامه داد: این متهم که 25 سال سن داشته و ساکن یکی از استان‌های مجاور است، پس از اعتراف به بزه انتسابی با دستور مقام قضایی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب به شهروندان هشدار داد، در برخورد با افراد غریبه، همچنین پیامک‌ها و تماس‌های ناشناس هوشیاری بیشتری به خرج داده و فرصت هرگونه سوءاستفاده را از کلاهبرداران حرفه‌ای سلب کنند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها