متهم را شناسایی کنید

پلیس در تعقیب کلاهبردار

دو کلاهبردار حرفه‌ای که قصد داشتند آلبومی از تمبرهای تقلبی بظاهر طلا را 60 میلیارد ریال به فروش برسانند، توسط ماموران پلیس اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۴۰۶۸۵
فروش تمبر‌های تقلبی 6 میلیارد تومانی توسط 2 کلاهبردار

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی، فرمانده انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر این که فردی به نام هوشنگ همراه یکی از همدستانش قصد دارد مجموعه‌ای تمبر از جنس طلا را که احتمالا‌ سرقتی و عتیقه بوده در اصفهان به فروش برساند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران عملیاتی پلیس امنیت اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی و اقدامات اولیه مشخص شد افرادی سودجو با اغفال شهروندان تحت پوشش فروش عتیقه‌جات و سکه‌های تقلبی کلاهبرداری می‌کنند.

رئیس پلیس اصفهان تصریح کرد: ماموران پس از ساعت‌ها کار اطلاعاتی، سرانجام موفق شدند مخفیگاه دو کلاهبردار را شناسایی و در اقدامی ضربتی هر دوی آنها را دستگیر کنند.

سردار آقاخانی عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه و خودروی متهمان یک جلد آلبوم حاوی 25 برگ پلاستیکی و در مجموع 75 قطعه تمبر تقلبی بظاهر طلا کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان اعتراف کردند قصد داشتند با فروش کلکسیونی از تمبرهای تقلبی بظاهر طلا 60 میلیارد ریال کلاهبرداری کنند.

وی با اشاره به این‌که متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، به شهروندان هشدار داد مراقب فریب افراد شیادی که با شیوه‌های خاص طعمه‌های خود را جذب و به روش‌های مختلف کلاهبرداری می‌کنند، باشند.

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده موارد اینچنینی و مشکوک، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند تا در سریع‌ترین زمان اقدام قانونی صورت پذیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها