تاکتیک های گلی محمدی تاثیر مثبتی بر عملکرد تیم نداشته است

بهروز رهبری فرد: رویانیان گل محمدی را بازیچه قرار داده است

بهروز رهبری فر گفت: رویانیان در سمت مدیریت، پرسپولیس و گل محمدی را بازیچه قرار داده است زیرا تجربه مربیگری گل محمدی در حد سرخپوشان پایتخت نیست.
کد خبر: ۵۴۰۴۶۱
بهروز رهبری فرد: رویانیان گل محمدی را بازیچه قرار داده است


بهروز رهبری فرد، کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پرسپولیس با خلاقیت بازیکنانش توانسته  چند هفته در مسابقات لیگ نتایج خوبی بگیرد و تاکتیک های گل محمدی تاثیر مثبتی بر عملکرد این تیم نداشته است.

وی در ادامه بیان کرد: رویانیان باید به جای وعده وعید به هواداران، در فکر آوردن یک مربی خوب و کار بلد برای پرسپولیس باشد. سرخ پوشان با هدایت گل محمدی به جایگاهی بهتر از یازدهم دست پیدا نخواهند کرد.

رهبری فرد اظهار داشت: یحیی گل محمدی نباید هدایت پرسپولیس را قبول می کرد، چرا که وی تجربه مربیگری در تیم بزرگی همچون پرسپولیس را ندارد.

وی درباره نظارت پروین بر عملکرد  گل محمدی گفت: گل محمدی نشان داده که نظرات کمیته فنی را بر روی تیمش به اجرا نمی گذارد در حال حاضر هم نظارت پروین بر عملکرد وی تاثیر مثبتی نخواهد داشت.

بهروز رهبری فرد اظهار داشت: اگر پروین قصد کمک کردن به پرسپولیس را دارد در سمت مدیر فنی نمی تواند این کار را انجام دهد وی باید در راس امور پرسپولیس باشد تا سرخپوشان بتوانند به نتایج خوبی برسند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم امروز دو تیم پرسپولیس و گهر درود ، بازی از خود بازی خوبی ارائه دهند اگر هم به نتیجه خوبی  نرسند حداقل بتوانند از خود بازی جذابی بگذارند تا تماشاچیان راضی از  استادیوم بیرون بروند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها