462 هزار تومان در حساب خانواده 4 نفره

احتمال واریز همزمان عیدانه 70 و 90 هزار تومانی دولت و مجلس به مردم و یارانه نقدی اسفندماه امسال وجود دارد.
کد خبر: ۵۴۰۱۲۴
462 هزار تومان در حساب خانواده 4 نفره

به گزارش خبرنگار مهر، براساس توافق دولت و مجلس، کمک اقتصادی به اقشار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی 20 هزار تومان بیشتر از سایر اقشار جامعه خواهد بود. برهمین اساس، هر ایرانی 70 هزار تومانی و اقشار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی 90 هزار تومانی به عنوان کمک اقتصادی شب عید دریافت خواهد کرد.

براساس اطلاعات رسیده، احتمال واریز همزمان عیدانه 70 و 90 هزار تومانی دولت و مجلس به مردم و یارانه نقدی اسفندماه امسال (45 هزار و 500 تومانی به زاری هر نفر) در دهه اول آخرین ماه زمستان وجود دارد.

در این صورت، به حساب خانوار دو نفره 231 هزار تومان، خانوار سه نفره 346 هزار و 500 تومان، خانوار چهار نفره 462 هزار تومان، خانوار پنج نفره 577 هزار و 500 تومان، خانوار شش نفره 693 هزار تومان، خانوار 7 نفره 808 هزار و 500 تومان، خانوار 8 نفره  924 هزار تومان ، خانوار 9 نفره یک میلیون و 39 هزار و 500 تومان و خانوار 10 نفره یک میلیون و 155 هزار تومان واریز خواهد شد.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بیش از 73 میلیون ایرانی این کمک را دریافت خواهند کرد. کل اعتبار کمک اقتصادی شب عید2.7 میلیارد دلار اعلام شده است که قرار است از صندوق توسعه ملی برداشت شود. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است این دلارها با نرخ مبادله‌ای تبدیل به ریال شوند تا در مدیریت بازار ارز نیز تاثیرگذار باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
رحیمی
-
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
۰
۰
آخرش چی ؟ این شد كمك !! اگه مشكلات گرانی و بیكاری را حل كنید بهتر نیست؟
م
-
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
۰
۰
خدارو شكر كه دولت و مجلس بالاخره می خوان بفهمن به بركت وجود این ملته كه دارن نفس می كشن و به خاطر همینه كه می خوان با قطره چكان (در مقابل این همه تورم) مردمو سرپا نگه دارن ،تا به دیگران سوسه بیان كه ما با حمایت میلیونی ملت ایران ( آره)، لازم نكرده دولت و مجلس این همه دست و دلباز باشن چون همین حرفاست كه وقتی مطرح میشه دلال جماعت و عده ای كاسب از خدا بیخبر كار خودشون و می كنن، دولت و مجلس محترم اگه راست میگن بیان جلوی اینهمه گرونی كه شب می خوابن و صبح كه بیدار میشن! ماشین 5 میلیونی20میلیون میشه، بعداً هم كه مبلغ 400یا500 تومان كه كاهش میدن با افتخار در رسانه ها اعلام می كنن با گرانی مقابله كردیم!!!!! ( دولت و مجلس پاینده باشن)
عبداله
-
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
۰
۰
خدابركت بدهد.
تات
-
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
۰
۰
با این پول چه می شود كه در این اوضاع گرانی
رضا
-
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
۰
۰
این كمك چیزی جز افزایش تورم به دنبال نداره،به جای دادن این چندرقاز دولت و مجلس محترم فكری به حال گرونیا كنند!!!!!!!!!!عیدی پیش كش
محمد
-
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
۰
۰
462 هزار تومان در حساب خانواده 4 نفره!! هر كه این خبر را می خواند با خوشحالی تمام تلفن می زند و حساب یارانه اش را چك می كند بعد كه دلشكسته خبر را كامل می خواند می بیند كه هیچ سنخیتی با تیتر ندارد . دست بردارید از این همه با احساسات مردم بازی كردن و مردم را مسخره كردن بخدا قسم كه دنیای واپسین هم هست
نون
-
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
۰
۰
مشكل گرانی و بی كاری با ندانم كاری بدتر هم خواهد شد.یه شوك دیگه به اقتصاد بیمار كشور و گرانی بیشترو بیشتر.البته قشر پول دار پولدار تر هم خواهند شد.یا از اون جهت كه فرق بین غنی و فقیر نیست به همه میدن؟؟؟؟! گدا هم شدیم.پیشكش خودشان مشكل بی كاری و فلاكت بنده با این الطاف تبلیغاتی حل نمیشه.
محمد تقی تخمه فروش دیبازر
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
۰
۰
به حساب من كه چهار نفر هستیم مبلغ 3400000ریال واریز شده است.

نیازمندی ها