همزمان با پیگیری اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی، دیروز فدراسیون کشتی اسامی تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های جام جهانی تهران را اعلام کرد؛ رقابت‌هایی که در مجموع 13 کشور در هر دو رشته آزاد و فرنگی در سالن 12 هزار نفری آزادی برای کسب عنوان قهرمانی مبارزه می‌کنند.در این دوره از رقابت‌ها که به صورت تیم به تیم برگزار می‌شود، طی روزهای اول و دوم اسفند تیم‌های ایران، روسیه، آمریکا، جمهوری آذربایجان، بلاروس، بلغارستان، گرجستان، قزاقستان، ترکیه و ژاپن در کشتی فرنگی و روزهای سوم و چهارم اسفند تیم‌های ایران، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، بلاروس، بلغارستان، مجارستان، قزاقستان، ترکیه و کره جنوبی و روسیه در کشتی آزاد به مصاف هم می‌روند.
کد خبر: ۵۳۸۵۱۷

این در شرایطی است که فدراسیون کشتی این روزها به خاطر حذف جام تختی از جایزه بزرگ فیلا و جایگزینی جام ساساری ایتالیا به جای این جام، در کانون توجه قرار دارد. در این رابطه رسول خادم، مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد از فدراسیون کشتی درخواست کرده است به هر ترتیب ممکن مانع تحقق این امر شود تا تنها اعتبار جام بین‌المللی کشتی آزاد ایران زیرسوال نرود.

معرفی کمیته فنی جام امیدها

اما همزمان با این دو بحث عمده، قرار است طی روزهای نوزدهم و بیستم بهمن رقابت‌های کشتی آزاد جام امید به منظور کشف استعدادها و دعوت از کشتی‌گیران برتر به مرحله اول انتخابی تیم ملی برگزار شود. این رقابت‌ها با حضور 20 تیم در قالب تیم‌هایی با نام قهرمانان المپیک و جهان در هفت وزن برگزار می‌شود و ابراهیم جوادی، سیدعلی‌اکبر حیدری، علی بیات، محمدرضا نوایی، عسکری محمدیان، غلامرضا محمدی، رضا لایق، محمد طلایی، علیرضا رضایی، تقی اکبرنژاد، علی‌اکبر دودانگه، مراد محمدی و مجید خدایی به عنوان اعضای کمیتـــه فنی بر آنها نظارت می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها